מרצדס חושפת את ספינת הדגל שלה. תשווק בגרסת בסיס גלגלים ארוך בלבד עם מנוע 6.0 ליטר המפיק 530 כ"ס וכל פריט אבזור שתוכלו לחשוב עליו
מאז הצגתו של דור ה- S קלאס הנוכחי באמצע שנת 2013, מדי כמה חודשים חושפת מרצדס גרסה נוספת, חזקה ומאובזרת מקודמותיה. כעת הגיע תורה של הגרסה האחרונה, החזקה והמאובזרת ביותר מבין הגרסאות השפויות של ה- S קלאס, להוציא את שני טילי השיוט הטרנס-יבשתיים S63 ו- S65.
מרצדס S600
ה- S600 החדשה תגיע, כמו קודמותיה לתפקיד, בגרסת בסיס גלגלים ארוך בלבד ועיצובה החיצוני מאופק למדי. מלבד שני תגי V12 על הכנפיים הקדמיות ושני צמדים של פתחי מפלט שמתחבאים מתחת לפגוש האחורי, אפשר בקלות לטעות ולבלבל אותה עם S300 "סתמית". תא הנוסעים הוא סימפוניה אחרת ומציע את החומרים הטובים ביותר שעליהם יכלה לשים מרצדס את ידיה וכל פריט אבזור שעולה על הדעת. עפ"י מרצדס, תא הנוסעים של ה- S600 החדשה "מבטא את המהות של יוקרה בצורה שאף דגם אחר לא יכול".
מרצדס S600
רשימת האבזור כה ארוכה, שמרצדס ויתרה ולא הכניסה אותה אפילו להודעה שהפיצה לעיתונות אלא רק ציינה מערכות מרכזיות הכוללות בין היתר את מערכת Magic Body Control המשתמשת במצלמה בקדמת המכונית כדי לסרוק את פני הכביש ולהכין את המתלים מבעוד מועד על מנת לשכך כל מהמורה בצורה המיטבית, מערכת חשמלית להפשרת קרח מהשמשה הקדמית ומערכת מניעת תאונות אקטיבית שתזהה סכנות ותבלום את הרכב או תאט אותו במהירויות של בין 6 ל- 200 קמ"ש.
מרצדס S600. תא הנוסעים
גולת הכותרת של ה- S600 היא, איך לא, המנוע. מדובר במנוע שצמח בנפח מ- 5.5 ליטר בדור הקודם ל- 6.0 ליטר הנעזר בשני מגדשי טורבו על מנת להפיק 530 כ"ס ונתון מומנט מרבי של 84.6 קג"מ הזמינים בין 1,900 ל- 4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת שבעה הילוכים מבית AMG. יחידת הכח המרשימה מאיצה את ה- S600 מאפס למאה קמ"ש תוך 4.6 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש (מוגבלת אלקטרונית). צריכת הדלק עומדת על 10.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. מרצדס S600 צפויה להגיע לאולמות התצוגה באירופה במרץ הקרוב.
מרצדס S600

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.