סובארו XV עובר מקצה שיפורים מכאני שכולל מערך מתלים חדש, שיפור ההיגוי ובידוד הרעשים. העיצוב נשאר ללא שינוי
לקראת שנת 2014, החליטה סובארו להעביר את רכב הפנאי שטח הקטן שלה, ה- XV, מקצה שיפורים במספר נקודות ביניהן בידוד רעש המנוע, מערכת ההיגוי, מערך המתלים ועיצוב תא הנוסעים וסביבת הנהג. את עיצובו החיצוני של ה- XV הוחלט להשאיר ללא שינוי.
סובארו XV 2014. העיצוב נשאר זהה
מירב השינויים כאמור מתרכזים מתחת לפני השטח, הראשון בתור היה מנוע הבוקסר בנפח 2.0 ליטר. מהנדסי סובארו הכניסו למערכת הרמת השסתומים מספר חלקים חדשים ובידוד משופר לראש המנוע שתפקידם למזער את רעשי המנוע החודרים לתוך תא הנוסעים.
מספר חלקים במערך המתלים, ביניהם בולמי הזעזועים וזרועות המתלה (משולשים) שופרו על מנת להעניק ל- XV נוחות נסיעה גבוהה יותר. כמו כן, נוספו חיזוקים באיזור קורת A על מנת לשפר את הבטיחות הפאסיבית של הרכב. במבחנים שנערכו לסובארו XV ע"י ארגון EuroNCAP האירופאי זכה ה- XV לציון מרבי של חמישה כוכבים ובמבחנים שערך לו ארגון IIHS האמריקאי, זכה ה- XV לציון "טוב" בכל המבחנים כולל מבחן החפיפה הקטנה המחמיר. ההגנה הנוספת מראה כי למרות הציונים הגבוהים שקיבל, סובארו מעוניינת לשפר את התוצאות עוד יותר.
סובארו XV 2014. העיצוב נשאר זהה
בניגוד לעיצוב החיצוני, תא הנוסעים כן זוכה למספר נגיעות קוסמטיות ותוספות הכוללות את סמל היצרנית על ההגה שזוכה לרקע כחול, שיפור באיכות הגימור של מסגרות הכפתורים על ההגה ופקדי השליטה של מערכת המיזוג, כשאלה האחרונים עוטים כעת צבע שחור מבריק. לרשימת האבזור הסטנדרטית התווספו כעת מחוון המראה את ההילוך הנוכחי ומערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.