משפחת פורשה GT מתרחבת עם הצגת הדגם החדש פורשה קאיימן GT4. זו הפורשה קאיימן הראשונה החולקת מכלולים עם פורשה 911 GT3
משפחת פורשה קאיימן מתרחבת עם הצגת פורשה קאיימן GT4, הגרסה הראשונה של הדגם שזוכה לחלוק מכלולים עם סדרת פורשה 911 GT3. פורשה קאיימן GT4 השיגה תוצאה דומה לזו של פורשה 911 GT3 מודל 2011 במסלול נורבורגרינג והקיפה אותו בזמן של 7 דקות ו- 40 שניות, ומסמנת זמן שיא לסמגנט. על פי היצרנית, הדגם החדש מציג את התשוקה והמסירות של פורשה לפיתוח רכבי ספורט מובילים בסדנת הספורט של פורשה בוויסאך גרמניה.
פורשה קאיימן GT4
מפורשה נמסר כי המנוע, המרכב, הבלמים והאווירודינמיקה כוילו למיקסום חווית הנהיגה הספורטיבית עם יכולות פרקטיות ויומיומיות המתאימות לסגמנט רכבי ספורט בעלי שני מושבים. פורשה קאיימן GT4 מצויידת במנוע בוקסר 6 צילנדרים בנפח 3.8 ליטר המפיק 385 כ"ס שנלקח היישר מדגם פורשה 911 קאררה S. המנוע מעביר את הכוח לגלגלים דרך תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 מהירויות ותושבות דינמיות. תאוצת הפורשה החדשה מעמידה למאה קמ"ש אורכת 4.2 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת על 294 קמ"ש. המרכב הונמך ב- 30 מ"מ ומערכת הבלימה זכתה לשיפור בדמות דיסקים וקאליפרים מוגדלים.
פורשה קאיימן GT4
על פי היצרנית, פורשה קאיימן GT4 מכוילת למסלול המירוץ וכוללת כונסי אוויר גדולים, בקדמת ובצידי המרכב, וכנף אחורית גדולה המשפרים את האווירודינמיקה וכוח ההצמדה של המכונית. בתוספת תשלום ניתן לקבל בלמים קראמיים, מושבי באקט עשויים סיבי פחמן, וחבילת "ספורט כרונו" המוסיפה שעון למדידת זמני הקפה.
פורשה קאיימן GT4
תא הנוסעים של פורשה קאיימן GT4 מעוצב במטרה למקסם את חווית הנהיגה ברכב ספורט ברמה הזו. מושבי ספורט המשלבים עור ואלקנטרה מגיעים כסטנדרט. וההגה החשמלי קטן המימדים מעביר לנהג את הנעשה על הכביש. לפי היצרנית, דגמי ה- GT של פורשה מכויילים לאזן בין נסיעה יומיומית ונינוחה לבין חידוד ביצועי המכונית במצבי קיצון, יכולות אלה מדגישות את הלך הרוח של היצרנית הגרמנית במיתוג "ביצועים אינטליגנטיים" (Intelligent performance).
פורשה קאיימן GT4 תחשף רשמית במרץ הקרוב בתערוכת הרכב בז'נבה ושיווקה צפוי להתחיל בקיץ 2015 בשוק האמריקאי.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.