קאדילק CTS קלאסיק, גרסת הבסיס החדשה של הדגם, תוצע עם אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק 272 כ"ס אך עם רשימת אבזור צנועה יותר
חברת UMI, יבואנית מותג קאדילק לישראל, משיקה הבוקר גרסת כניסה חדשה למכונית הסלון קאדילק CTS שנחתה בישראל בינואר 2014. גרסת קלאסיק החדשה משווקת במחיר 329,000 ₪ ומצטרפת לגרסאות לוקצ'ורי ופרימיום המאובזרות והיקרות יותר שמחירן עומד על 369,900 ₪ ו- 399,900 ₪ בהתאמה. עם מהלך זה מציבה היבואנית את קאדילק CTS קלאסיק מול מתחרות כגון לקסוס GS300h וקרייזלר 300C שנמכרות בטווח מחירים דומה.
קאדילק CTS
בדומה לשאר גרסאות הדגם, קאדילק CTS קלאסיק החדשה מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המפיק 272 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה מהירויות. שילוב של מנוע חזק ומשקל עצמי של 1,640 ק"ג מאפשרים תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 6.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 11.7 ק"מ לליטר, לפי נתוני היצרן.
למרות שגרסת קלאסיק מהווה גרסת כניסה, מדובר בכניסה לקטגוריית רכבי הסלון בה מצפים הלקוחות לקבל רמות אבזור ופינוק גבוהות. בתחום זה קאדילק CTS קלאסיק לא מאכזבת ומציעה אבזור נדיב הכולל בין היתר מערכת חנייה אוטומטית, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 18 אינץ', בקרת שיוט, מפתח חכם, בקרת אקלים דו-אזורית, כוון חשמלי למושבים הקדמיים, פנסי קסנון, עשר כריות אוויר, חבילת בטיחות אקטיבית מתקדמת הכוללת רדאר, מצלמות וחיישנים אולטרה-סוניים למניעת תאונות דרכים, ומערכת Cadillac User Experience) CUE) - מערכת בידור ושליטה הכוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ', קישוריות בלוטות', שקעי USB ו- AUX, קורא כרטיסי SD ומצלמת חנייה אחורית.

תפריט נגישות








יפה , ששה מהירויות.