יגואר XF החדשה בנויה על מרכב אלומיניום קל משקל ותשווק עם מנועי בנזין ודיזל בהספקים הנעים בין 163 כ"ס לבין 380 כ"ס
בשבוע שעבר סיפקה יגואר הצצה קלה לעיצובה של יגואר XF החדשה והבטיחה כי תחשוף את הדגם במלואו בפעלול מיוחד בו תיסע יגואר XF החדשה על גבי זוג כבלי מתכת תלויים מעל נהר בלב לונדון. מכונית הסלון החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין הבנויה מ- 75% אלומיניום קשיח וקל משקל אשר תרם להפחתה של עד 190 ק"ג וקשיחות גבוהה יותר עד 28% ביחס לדור הקודם.
יגואר XF החדשה
העיצוב החיצוני לא ממש מפתיע ומזכיר את עיצובה של יגואר XE הקטנה שנחשפה לאחרונה וזאת בהחלט מחמאה. בתא הנוסעים דווקא מורגש שינוי בגישה של יגואר. בדגם היוצא הקונסולה המרכזית עמוסת כפתורים ובקרים אך בדגם החדש תפגשו במקומם מסכים גדולים ברזולוציה גבוהה, וקווי עיצוב עדינים ונקיים מבעבר.
יגואר XF החדשה תשווק עם מנוע טורבו דיזל ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר בהספק 163 כ"ס או 180 כ"ס בגרסתו החזקה, מנוע טווין-טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר בהספק 300 כ"ס, ומנוע בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר הנעזר במגדש-על ומפיק 380 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה מהירויות וגרסאות ה- 2.0 ליטר יוצעו גם עם תיבת הילוכים ידנית.
יגואר XF החדשה
עפ"י יגואר, המרכב הקל והקשיח וחלוקת משקל של כ- 50:50 בין הצירים, מעניקים איזון אידיאלי בין זריזות, נוחות ועידון. יגואר XF החדשה מצויידת במתלים מסוג עצמות עצה כפולות מלפנים ורב חיבוריים מאחור, וניתן לשדרג אותם בתוספת תשלום למתלים אדפטיביים המתאימים עצמם לתנאי הדרך. כמו כן, מצויידת יגואר XF החדשה בבורר מצבי נהיגה השולט על תגובות ההיגוי, המנוע, תיבת ההילוכים, והבולמים.
יגואר XF החדשה
מערכת הבידור והתקשורת המתקדמת המכונה InControl Touch Pro כוללת מסך מגע בגודל 10.2 אינץ' בטכנולוגיית Dual View המאפשרת הצגת תמונה שונה לנהג ולנוסע בו זמנית. כלומר הנהג יוכל לראות את מסך הניווט, והנוסע יוכל להנות באותו זמן מסרט DVD. צג בגודל 12.3 אינץ' מהווה את לוח המחוונים ומציג לנהג מידע לפי בקשתו. ציוד הבטיחות כולל בין היתר מגוון מערכות עזר לנהג ולראשונה ביגואר תאורה ראשית מסוג LED. פרטים נוספים יחשפו בראשון לאפריל עם פתיחת תערוכת הרכב בניו יורק בה תוצג יגואר XF לקהל הרחב.
צפו בפעלול הנסיעה על כבלי המתכת

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.