טויוטה ראב 4 הייבריד החדש יצוייד במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר ומנוע חשמלי על כל אחד מהסרנים
עם השקת הדור הראשון של טויוטה ראב 4 לפני שני עשורים, הייתה חברת טויוטה מהראשונות שנכנסו לתחום רכבי הפנאי שטח הקלים וזיהתה את הפוטנציאל הטמון בסגמנט שממשיך לצמוח מאז בקצב מהיר. בתערוכת הרכב בניו יורק המתקיימת בימים אלו נחשף טויוטה ראב 4 הייבריד החדש המביא עמו גם מתיחת פנים ראשונה לדגם הכוללת עיצוב חיצוני רענן וצעיר יותר עם פנסי LED מלאים (אופציה בתוספת תשלום), פגושים חדשים, חישוקים בעיצוב חדש, ואיכות חומרים משופרת בתא הנוסעים שזכה אף הוא לרענון עיצובי קל.
טויוטה ראב 4 הייבריד
טויוטה ראב 4 הייבריד יצוייד במערכת הנעה המשלבת מנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר הפועל במחזור אטקינסון ושני מנועים חשמליים, האחד עבור הנעת הגלגלים הקדמיים והשני עבור האחוריים ליצירת מערכת הנעה כפולה אלקטרונית. למעשה טויוטה ראב 4 הינו הדגם הראשון של החברה שזוכה לקבל את מערכת ההנעה ההיברידית הספציפית הזו בעלת זוג המנועים החשמליים שנשאלה מלקסוס NX300h המבוסס על טויוטה ראב 4.
טויוטה ראב 4 הייבריד
טויוטה לא פרסמה נתונים טכניים נוספים אודות מערכת ההנעה או הביצועים אך אם נציץ למפרט של לקסוס NX300h נוכל לקבל תמונה די ברורה של הפרטים החסרים. ב- NX300h משודכת מערכת ההנעה לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT ומפיקה הספק משולב של 200 כ"ס המאפשרים תאוצה מעמידה למאה קמ"ש תוך 9.2 שניות וצריכת דלק של 19.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.
טויוטה ראב 4 הייבריד
רשימת האבזור שודרגה אף היא וכוללת כעת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע כסטנדרט, ומערכת מצלמות היקפיות המציגות לנהג תמונה פנורמית של 360 מעלות סביב הרכב ומקלה על תמרונים בחניה ובאזורים צפופים. בנוסף, שופרה חבילת הבטיחות האקטיבית העונה לשם Toyota SafetySense suite הכוללת התרעה מפני התנגשות חזיתית כולל בלימה אוטונומית במהירות עירונית, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת זיהוי תמרורים והצגתם על לוח המחוונים, ומעבר אוטומטי בין אור מעבר לאור דרך למניעת סינוור נהגים אחרים.
טויוטה ראב 4 החדש צפוי להגיע לאולמות התצוגה באירופה לקראת תחילת שנת 2016 ולישראל יגיע מאוחר יותר באותה שנה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.