פיאט 500 החדשה זוכה לעיצוב מעודכן, מנועים חסכוניים ואבזור חדש
שמונה שנים לאחר הצגת מכונית הרטרו העירונית המוצלחת וכ- 1.5 מיליון יחידות שיוצרו, נחשפה פיאט 500 לאחר שזכתה למתיחת פנים שנייה במספר ואולי האחרונה בחיי הדור הנוכחי. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה פיאט 500 חזית חדשה ומעודכנת עם שבכת קירור תחתונה מעוטרת בכרום וכן צמד פנסי ערפל ותאורת יום (DRL) בטכנולוגיית LED. מאחור בוצעו שינויים ביחידות התאורה ובפגוש.
פיאט 500 החדשה
עיצוב הפנים עודכן גם הוא אך שומר על קווי העיצוב המקוריים של פיאט 500. נוספו מושבים חדשים וארגונומיים, גלגל הגה חדש, לוח מחוונים אנלוגי עם צג דיגיטלי בגרסאות הבסיס או דיגיטלי מלא בגרסה הבכירה. במרכז הקונסולה הותקנה מערכת המולטימדיה Uconnect מבית פיאט הכוללת מסך מגע בגודל 5 אינץ', רדיו אינטרנטי, כניסות USB ו- AUX, דיבורית בלוטות', הפעלה קולית ואפשרות להצגת יישומים מהסמארטפון על גבי המסך המרכזי ברכב באמצעות אפליקציה ייעודית.
פיאט 500 החדשה
היצע המנועים של פיאט 500 החדשה כולל מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.2 ליטר בהספק 69 כ"ס ושני מנועי טורבו בנזין חסכוניים בנפח 0.9 ליטר בהספקים 89 כ"ס ו- 105 כ"ס. מאוחר יותר יוצגו גרסאות נוספות לפיאט 500 ביניהן גרסת טורבו דיזל עם מנוע בנפח 1.3 ליטר בהספק 95 כ"ס וגרסת ECO שתצוייד באותו מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר בהספק 69 כ"ס אך תציג צריכת דלק נמוכה יותר הודות לאלטרנטור חכם, שינויי מרכב אווירודינמיים, וצמיגים "ירוקים" בעלי מקדם חיכוך נמוך. כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית או רובוטיות ועומדים בתקן יורו 6 המחמיר.
פיאט 500 החדשה
פיאט 500 החדשה תוצע במגוון שילובי צבעים ומבחר חישוקי סגסוגת חדשים לבחירת הלקוחות. שיווקה של פיאט 500 החדשה יחל באירופה בספטמבר הקרוב ולישראל תגיע ה- 500 החדשה בתחילת השנה הבאה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.