פרשת התרמית של פולקסווגן עוברת לשלב הבא של פרסום מימדי התרמית
קונצרן הרכב הגרמני פולקסווגן הודה כי ביצע הונאה מתוחכמת שתכליתה הצגת מצג שווא של עמידה בתקני זיהום אוויר מחמירים. חשיפת הפרשה עוררה גלי תהודה נרחבים ותפסה כותרות ראשיות בכל אמצעי התקשורת. בעקבות חשיפת הפרשה יצאו חלק גדול מיצרניות הרכב בהצהרות כי מעולם לא ניסו להונות את גורמי הרגולציה בנתוני זיהום אוויר כוזבים. אולם כפי שלמדנו, לא אחת הצהרות לחוד ומציאות לחוד ובימים אלו צצות יוזמות פרטיות וציבוריות לבצע בדיקות ברכבי היצרניות ולברר האם קונצרן פולקסווגן היה היחיד שעשה שימוש בתוכנה הזדונית.
מנוע הדיזל של פולקסווגן
בישראל מודיעה קבוצת צ'מפיון מוטורס כי: "בהמשך לפרסומי הקונצרן מהימים האחרונים בנושא רמות פליטה ברכבי דיזל, נוכל לציין בשלב זה כי היצרן העביר מספרי שלדות המיועדות, על פי הוראתו, לעבור עדכון טכני. על פי דיווח זה קיימים בישראל כ- 11,000 כלי רכב, שנמכרו בין השנים 2009- 2015. יש להדגיש כי על פי דיווחי היצרן כלי הרכב בטוחים לנסיעה. אנו ממתינים להנחיות טכניות מצד היצרן על דרך ואופן ביצוע הקמפיין העתידי ונעדכן את הלקוחות הרלוונטיים עם קבלת המידע. צ'מפיון מוטורס החליטה בשלב זה בתיאום עם משרד התחבורה, על הקפאת שיווק כלי רכב מתוך רשימה זו אשר טרם שווקו. צ'מפיון מוטורס תמשיך לעדכן את לקוחותיה ומשרד התחבורה במידע חדש רלוונטי שיהא בידה".

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.