יונדאי סונטה ההיברידית מושקת בישראל בשתי רמות אבזור עם יחידת הנעה בהספק 193 כ"ס וצריכת דלק של 17.8 ק"מ לליטר
כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, משיקה את יונדאי סונטה הייבריד החדשה. הסונטה החדשה מיוצרת בקוריאה ומגיעה אלינו בתקינה אמריקאית עם יחידת הנעה היברידית ורמות אבזור עשירות ביחס לסגמנט. יונדאי סונטה החדשה מעוצבת בקווים אלגנטיים ונקיים ומפתחיה עמלו קשות על תכנון פגושים, יחידות תאורה ושבכת קירור יחודיים שמקנים לה יעילות אווירודינמית ומקדם גרר נמוך במיוחד הזהה לזה של המכונית החשמלית טסלה מודל S.
יונדאי סונטה החדשה מציעה מימדים נדיבים ועם בסיס גלגלים העומד על 2,805 מ"מ היא בהחלט לא צפופה. עיצוב הפנים נקי ומלא בצבעים כהים, הוא מזכיר מאוד את האחות המקבילה של הסונטה - קיה אופטימה. עפ"י יונדאי, בסונטה החדשה שופרה איכות החומרים וההרכבה ביחס לדור הקודם והיא מגיעה לסטנדרטים של רכבי יוקרה.
יונדאי סונטה הייבריד החדשה
הדבר המעניין ביותר בסונטה החדשה הוא יחידת ההנעה, זו משלבת בין מנוע חשמלי למנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר המפיקים יחד 193 כ"ס ב- 6000 סל"ד ומומנט של 32.3 קג"מ ב- 1800 סל"ד. יונדאי סונטה החדשה מאיצה מאפס למאה קמ"ש ב- 9.3 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 192 קמ"ש. על פי נתוני היצרן, צריכת הדלק הממוצעת של עומדת על 17.8 ק"מ לליטר בגרסת פרימיום ו- 17.5 ק"מ לליטר בגרסת לימיטד המאובזרת יותר. יונדאי סונטה ההייבריד מקבלת בישראל ציון ירוק 2, וכלמוביל היבואנית מעניקה למערכת ההיברידית והסוללה אחריות ל- 7 שנים או 150 אלף ק"מ.
כאמור יונדאי סונטה הייבריד החדשה תשווק בישראל בשתי רמות אבזור. רמת האבזור פרימיום היא הבסיסית בהיצע וכוללת בין היתר פתיחת תא מטען מבוססת קרבה, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישן אורות, הגה וידית הילוכים מחופים עור, בקרת אקלים, בקרת שיוט, כניסות USB ו- AUX, דיבורית בלוטות', ובורר בין 3 מצבי נהיגה - רגיל, חסכוני, או ספורטיבי.
יונדאי סונטה הייבריד החדשה
רמת האבזור לימיטד הבכירה כוללת בנוסף בלם חניה חשמלי, בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת יכולת עצירה מלאה, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים עם 8 מצבי כוונון במושב הנהג ו- 6 במושב הנוסע, מושב נהג בעל זיכרון לתנוחת הישיבה, גלגל הגה מחומם, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, פתחי מיזוג לספסל האחורי, גג שמש פנורמי, מראה מתכהה אוטומטית נגד סינוור, אפשרות קיפול 2 מושבים אחוריים ליצירת מקום רב יותר למטען, תאורת קסנון קדמית, ודיפוני נוי מהודרים דמויי עץ.
כסטנדרט יצויידו שתי הגרסאות במערכת ה- Connected Car הכוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ', מערכת הפעלה אנדרואיד, אינטרנט אלחוטי לנוסעי הרכב, רדיו Nobex אינטרנטי, ניווט במערכת WAZE , חניה באמצעות אפליקציית סלופארק ופנגו, מידע על מרכזי השירות של כלמוביל, וספר רכב אינטראקטיבי.
יונדאי סונטה הייבריד החדשה
גם בתחום הבטיחות התקדמה יונדאי פלאים. יונדאי סונטה הייבריד מצויידת כסטנדרט ב- 7 כריות אוויר כולל כרית אוויר לברכי הנהג, כל מערכות הבקרה והבלימה המקובלות בסגמנט, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, ומצלמת נסיעה לאחור. גרסת לימיטד הבכירה משווקת בנוסף עם מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, מערכת התראה מפני התנגשות חזיתית, התראה על רכב בשטחים מתים, ומערכת עמעום אורות למניעת סנוור.
יונדאי סונטה הייבריד הינו הדגם הבטיחותי, היוקרתי והירוק ביותר שהשיקה יונדאי בישראל עד כה. עם תג מחיר של 159,000 ₪ אתם צפויים לראות הרבה ממנה בזמן הקרוב על כבישי ישראל.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.