מכונית הסלון מרצדס E קלאס החדשה מעוצבת ומתקדמת מתמיד. בישראל החל מהרבעון השלישי של 2016
הדור העשירי למכונית הסלון המצליחה מרצדס E קלאס נחשף היום באופן רשמי בתערוכת הרכב בדטרויט. הדגם החדש ממשיך את מסורת המותג עם עיצוב אלגנטי המיישר קו עם דגמי מרצדס החדשים וכולל שבכת קירור גדולה בחזית ויחידות תאורה חכמות מבוססות LED. גרסת ה- AMG תצוייד בשבכת קירור ספורטיבית יותר ובסממני עיצוב קרביים שיבדילו אותה משאר הגרסאות.
מרצדס E קלאס החדשה
עיצוב הפנים מרשים כצפוי. לוח המחוונים והדשבורד כוללים שני מסכים בגודל 12.3 אינץ' שניצבים זה לצד זה ויוצרים תצוגה רחבה המציגה את לוח המחוונים, נתוני הרכב, הניווט והמדיה. הנהג יוכל לבחור בין שלושה מצבי תצוגה בהתאם למצב רוחו. השליטה במערכות תעשה ממשטח מגע יעודי במרכז הקונוסולה או באמצעות פקדי מגע על גלגל ההגה שמוצגים בפעם הראשונה במכונית סדרתית. תא הנוסעים שופע עור ודיפוני עץ איכותיים ומיישם את מוטיבי העיצוב של מרצדס C קלאס ומרצדס S קלאס. תאורת תא הנוסעים מבוססת על נורות LED עם אפשרות התאמה אישית ובחירה מבין 64 צבעים.
מרצדס E קלאס החדשה מבוססת על שלדת ה- MRA המודולרית החדשה שמשמשת גם את מרצדס S קלאס הגדולה. בסיס הגלגלים צמח ב- 65 מ"מ לעומת הדור הקודם ואורכו עומד כעת על 2,939 מ"מ. כסטנדרט מצויידת מרצדס E קלאס החדשה במתלים אדפטיביים בעלי 3 מצבי שיכוך לבחירה: מצב קומפורט, מצב קומפורט-ספורט עם אופי ספורטיבי יותר ומצב ספורט שמנמיך את המרכב ב- 15 מ"מ ומחדד את תגובות המנוע וההיגוי למקסימום. לחילופין יוכלו הלקוחות לבחור במתלי אוויר מתוחכמים בעלי ארבעה מצבי שיכוך כולל מצב בהתאמה אישית.
מרצדס E קלאס החדשה
בתחילה תשווק מרצדס E קלאס החדשה עם שתי יחידות הנעה. גרסת E 200 תצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר בהספק 184 כ"ס וגרסת 220d תצוייד במנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר בהספק 195 כ"ס. בהמשך יצטרפו להיצע מנועים נוספים בהספקים של עד 333 כ"ס. עוד תוצע בהמשך גרסת E 350e פלאג-אין הייבריד שתצוייד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר בשילוב מנוע חשמלי בהספק כולל של 279 כ"ס וטווח נסיעה של כ- 30 קילומטרים על אנרגיה חשמלית בלבד. כל המנועים עומדים בתקן יורו 6 המחמיר, מצויידים במערכת עצור וסע וישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית בת 9 מהירויות.
הדור החדש של מרצדס E קלאס עמוס בחידושים ובמערכות בטיחות מתקדמות. מערכת ה- DRIVE PILOT היא עוד צעד בדרך למערכת הנהיגה האוטונומית המושלמת. המערכת של מרצדס שומרת מרחק ומהירות מהרכב שמלפנים במהירויות של עד 210 קמ"ש ושומרת על נתיב הנסיעה גם בדרכים מפותלות. לראשונה נכללת גם מערכת לסיוע במעבר נתיב בכבישים מרובי נתיבים. בנוסף מצויידת ה- E קלאס החדשה במערכת בלימה אוטונומית המזהה עצמים ותנועה צולבת מלפנים במהירויות של עד 100 קמ"ש, מערכת זו יודעת לתת גם פקודות היגוי בהתאם לסיטואציה על מנת לעקוף את המכשול. בנוסף מצויידת מרצדס E קלאס החדשה במערכת לניטור שטחים מתים, סיוע לנהיגה בעומסי תנועה, מערכת הכנה לתאונה מאחור, ומערכת הכנה לתאונות צד שבמצב תאונה בלתי נמנעת תסיט את הנוסעים מאזור הפגיעה ותשמיע צלילי אזהרה.
מרצדס E קלאס החדשה
מרצדס E קלאס החדשה תוצע עם מערכת תקשורת Car-to-X שיודעת לתקשר עם כלי רכב אחרים על הכביש, לדלות מהם מידע על המשך הדרך וכך להכין את המכונית להמשך הנסיעה. בנוסף מצויידת מרצדס E קלאס החדשה בתאורת LED קדמית מלאה עוקבת פניה ומונעת סינוור הבנוייה מ- 84 נורות LED מתוחכמות. חובבי הטכנולוגיה ישמחו לגלות שמרצדס E קלאס החדשה תשווק עם מערכת חניה מרחוק באמצעות הסמארטפון. באמצעות אפליקציה ייעודית יוכל הנהג לשלוט ברכב מבחוץ ולהכניסו או להוציאו ממקומות חניה צפופים. בנוסף ניתן להתניע או לכבות את המנוע באמצעות האפליקציה וגם לנעול או לפתוח את דלתות הרכב אפילו אם הסוללה בסמארטפון ריקה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.