נחשפה רשמית לקסוס LC 500

לקסוס LC 500 מציגה עיצוב נועז ומנוע V8 בנפח 5.0 ליטר המפיק 467 כ"ס

תגיות: , ,

בשנת 2012 חשפה לקסוס בתערוכת הרכב בצפון אמריקה את לקסוס LF-LC קונספט ורבים תהו האם מכונית הקונספט הנועזת והחדשנית תגיע אי פעם לייצור סדרתי. היום, ארבע שנים אחרי, חושפת לקסוס את הדגם הסדרתי LC 500. בשנים האחרונות חלה התעוררות בקבוצת לקסוס ובמקום דגמים יוקרתיים ומשעממים, החלו להופיע דגמים ספורטיביים וקיצוניים כגון לקסוס LFA ולקסוס RC-F. ועתה מצטרפת גם לקסוס LC 500.

על מנת לשמור על העיצוב כמה שיותר קרוב לדגם הקונספט, אתגר אייקידו טויוטה, נשיא לקסוס, את צוותי העיצוב וצוותי המהנדסים לעבוד יחדיו על מנת להתגבר על כל המכשולים בתכנון ההנדסי הנובעים מאילוצי העיצוב. התוצאה הסופית נראית מוצלחת ומעידה של שיתוף פעולה הדוק בין כל צוותי הפיתוח.

לקסוס LC 500לקסוס LC 500

כמו בכל דגמי המותג, גם כאן חרטום המכונית הכוחני כולל שבכת קירור בצורת שעון חול שמעוטרת כרום בצדדים ובטקסטורה תלת ממדית במרכז. יחידות התאורה מבוססות LED ומשוכות לאחור וכונסי האוויר בפגוש הקדמי מעוצבים בצורה אנכית ומתחברים לקווי העיצוב של הפנסים. מרכב הקופה מציג יציבה כוחנית ומרשימה. מהצד ניתן לראות שני כונסי אוויר מאחורי הדלתות וקו גג שמשתפל לאחור. הזנב של המכונית דרמטי לא פחות עם יחידות תאורה נועזות ודיפיוזר שמאכלס שני פתחי מפלט.

לקסוס LC 500לקסוס LC 500

תא הנוסעים של לקסוס LC 500 ממשיך את קו העיצוב החיצוני ובנוי מחומרים איכותיים ויוקרתיים. עפ"י לקסוס, המושבים מצויינים ותנוחת הנהיגה בקופה היא מהטובות שיש. בתכנון המכונית ניסו המהנדסים למקם את אגן הנהג כמה שיותר קרוב למרכז הכובד של המכונית, כך ניתן לחוש את תגובות השלדה באופן הטוב ביותר. מלבד זאת תא הנוסעים זועק ספורט ויוקרה מכל פינה עם הגה בעל שלושה חישורים, לוח מחוונים גדול והפרדה ברורה בין הנהג לנוסע.

לקסוס LC 500לקסוס LC 500

יחידת ההנעה של לקסוס LC 500 הושאלה ישירות מלקסוס RC-F . מדובר במנוע בנזין אטמוספרי V8 בנפח 5.0 ליטר המפיק 467 כ"ס ומומנט של 53.7 קג"מ ב- 4,800 סל"ד. המנוע קל משקל ועשוי ברובו מטיטניום. הכח מועבר לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת 10 הילוכים אוטומטית שמוצגת לראשונה במכונית סדרתית. מיאוץ מאפס למאה קמ"ש אורך פחות מ- 4.5 שניות. את כל העוצמה הזו יבלמו בלמי דיסק מאווררים בעלי 6 בוכנות מלפנים ו- 4 בוכנות מאחור. לקסוס LC 500 בנוייה על שלדה קלת משקל חדשה לחלוטין. שלדת ה- GA-L החדשה אידיאלית לרכבים בעלי מנוע קדמי והנעה אחורית ותשמש בעתיד רכבים נוספים של המותג. על מנת לספק חווית נהיגה דינמית ומדוייקת כמה שיותר, הושקעה המון מחשבה בחלוקת המשקל לאורך השלדה והמתלים תוכננו על מנת לספק דיוק מצד אחד ונוחות יומיומית מצד שני.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

טויוטה קורולה סדאן חוזרת לישראל במחיר של...

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מודיעה על השקת טויוטה קורולה סדאן המשפחתית, הפעם ממפעלי החברה ...

בוריס רוזנר24 נובמבר 2025

ג'נסיס מציגה GV60 מאגמה ביצועיסטית לצד מ...

כבר שנים שג'נסיס מבשלת מהלך אסטרטגי שיהפוך אותה מאלטרנטיבה מוזלת ומעוצבת למותגי היוקרה הגרמניים, למו...

בוריס רוזנר23 נובמבר 2025

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

BYD אטו 2 חשמלי מושק בישראל במחיר 148,99...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu