פולקסווגן מציגה קונספט לדגם פלאג-אין היברייד מותאם לשטח העונה לשם טיגואן GTE אקטיב קונספט
בימים בהם מציגות יצרניות הרכב בדרך כזו או אחרת גרסאות היברידיות מתקדמות, חושפת פולקסווגן את פרשנותה לרכב שטח היברידי. דגם הקונספט מבוסס על פולקסווגן טיגואן החדש אך מציג מכלולי הנעה שונים ועיצוב קרבי יותר עם רמיזות עבות לשטח. דגם הקונספט עוטה פגושי שטח מפלסטיק, צמיגי שטח רחבים בעלי חתך גבוה וגגון קרבי שמשלים את המראה החיצוני. העיצוב הפנימי יוקרתי ובעל קווים חדים וצבעים נעימים. ניתן לראות שלוח המחוונים הפך לדיגיטלי ובדשבורד מותקנת מערכת מגע מתקדמת שתציג את נתוני הרכב והשטח ותכלול קישוריות מלאה.
פולקסווגן GTE אקטיב קונספט
מערכת ההנעה של פולקסווגן GTE אקטיב קונספט מורכבת ממנוע טורבו בנזין TSI ומשני מנועים חשמליים בהספק כולל של 221 כ"ס. מערכת ההנעה משודכת לתיבת הילוכים רובוטית DSG בת 6 מהירויות שתוכננה במיוחד עבור המערכת ההיברידית. במידה והסוללה מלאה, תחילת הנסיעה תתבצע בעזרת המנוע החשמלי האחורי וללא זיהום אוויר. במידה ותנאי הדרך משתנים או עפ"י בקשת הנהג, יכנס מיד לפעולה גם המנוע החשמלי הקדמי על מנת לספק אחיזה טובה יותר בתנאי שטח. מערכת ההנעה הכפולה יכולה להניע את הרכב באמצעות הגלגלים הקדמיים, האחוריים או כולם יחד. פולקסווגן טיגואן GTE אקטיב קונספט יכול לגמוע מרחק של 32 ק"מ במהירות של עד 112 קמ"ש על אנרגיה חשמלית בלבד.
פולקסווגן GTE אקטיב קונספט
סוללת הליתיום-יון יכולה להיטען ממקור חיצוני או ע"י מנוע הבנזין. במידה והסוללה אינה מלאה, מנוע הבנזין יכנס לפעולה והמנוע החשמלי הקדמי יהפוך לגנרטור המזין את המנוע החשמלי האחורי. כאשר הרכב מונע ע"י מנוע הבנזין בלבד, הכח יעבור רק לגלגלים הקדמיים. הנהג יכול לבחור בין מצבי נהיגה שונים: קומפורט, שטח, שלג, מצב טעינת סוללה, ומצב שמירה על אנרגיית הסוללה. בנוסף קיים מצב GTE ספורטיבי בו מצטרף מנוע הבנזין למנועים החשמליים על מנת לספק מקסימום כח לכל הגלגלים.
פולקסווגן GTE אקטיב קונספט

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.