פולקסווגן מציגה מנוע מהדור החדש של סדרת מנועי ה- TSI בנפח 1.5 ליטר בהספקים של 130 כ"ס ו- 150 כ"ס
פולקסווגן חושפת מנוע TSI חדש בנפח 1.5 ליטר עם מספר טכנולוגיות חדשות. המנוע החדש בעל ארבעת הצילינדרים מכונה EA211 TSI evo ויוצע בתחילה בהספקים של 130 כ"ס ו- 150 כ"ס. המנוע החדש יחליף את מנוע ה- 1.4 TSI של החברה כאשר החידוש העיקרי בו הוא מגדש טורבו בגיאומטריה משתנה שעד היום שימש בעיקר מנועי דיזל או מנועי בנזין יקרים בדגמים כגון פורשה 911 טורבו.
מנוע חדש פולקסווגן 1.5 TSI - EA211 TSI EVO
על פי פולקסווגן, המנוע החדש מציג שיפור של כ- 10% בצריכת הדלק לעומת מנוע ה- 1.4 TSI ונעשו שינויים רבים על מנת שהנהג ירגיש את ההבדל בנסיעות יומיומיות ולא רק בבדיקות מעבדה. שיפור גדול שמושג על ידי מגדש הטורבו החדש הוא נתון המומנט שבגרסת ה- 130 כ"ס עומד על 20.4 קג"מ החל מ- 1,300 סל"ד, לעומת 1,700 סל"ד במנועי ה- 1.4 כיום. נתון המומנט בגרסת ה- 150 כ"ס החזקה לא נחשף.
יחס הדחיסה במנוע החדש מרשים מאוד ועומד על 12.5:1 מכיוון שהמנוע החדש פועל במחזור מילר בו שסתומי היניקה נשארים פתוחים לזמן רב יותר וחופפים למהלך הראשוני של הבוכנה בשלב הדחיסה. בנוסף, על ידי ריסוס טבעות הבוכנה וחלקי הצילינדרים בפלסמה אטמוספרית, הופחת החיכוך הפנימי והושגה טמפרטורת עבודה יעילה יותר. עוד משתמש המנוע בהזרקה ישירה במסילה משותפת עם לחץ הזרקה גבוה של 350 באר.
מנוע חדש פולקסווגן 1.5 TSI - EA211 TSI EVO
כל המנועים החדשים בסדרה יצויידו בטכנולוגיית ACT להשבתת צילינדרים בזמן נסיעה שתתרום לצריכת דלק טובה יותר. פולקסווגן גולף החדשה תהיה ככל הנראה הראשונה לקבל את המנוע החדש בחודשים הקרובים, ואחריה נראה את שאר האחיות לקונצרן מצטיידות במנועים החדשים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.