פיג'ו 308 GTI מגיעה לישראל חמושה ב- 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית, ועיצוב קרבי. המחיר החל מ- 189,900 ₪
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, השיקה היום את פיג'ו 308 GTI. פיג'ו מייחלת להחזיר לעצמה את תהילת העבר, ולייצר גרסאות ביצועים לדגמים הסטנדרטיים שיעניקו חווית נהיגה ספורטיבית ומהנה. סנונית ראשונה למהלך הייתה פיג'ו 208 GTI שפגעה בול במטרה, וכעת מנסה פיג'ו להמשיך את ההצלחה עם פיג'ו 308 GTI אשר מתחרה בפולקסווגן גולף GTI האייקונית, ובסיאט לאון קופרה.
פיג'ו 308 GTI
פיג'ו 308 GTI מבוססת כמובן על ה- 308 המשפחתית המוכרת אך כוללת לא מעט שינויים. המתלים הונמכו ב- 11 מ"מ וכויילו מחדש, נוסף דיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסן, ומערכת הבלימה שודרגה עם דיסקים קדמיים בקוטר 380 מ"מ וקאליפרים חזקים במיוחד בעלי 4 בוכנות. גולת הכותרת היא מנוע טורבו בנפח 1.6 ליטר בהספק 270 כ"ס בעל יחס מרשים של 4.4 ק"ג לכל כ"ס ו- 169 כ"ס לליטר. המנוע מפיק מומנט של 33.6 קג"מ החל מ- 1,900 סל"ד ומשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. תאוצה מעמידה למאה קמ"ש אורכת 6.0 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל- 250 קמ"ש.
פיג'ו 308 GTI
רשימת האבזור כוללת בין היתר מושבי ספורט קדמיים בריפוד עור עם כיוון חשמלי ועיסוי, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9.7 אינץ', פנסי לד מלאים מלפנים ומאחור אשר מאירים לתוך הפניה, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ' הנועלים צמיגי מישלין פיילוט סופר ספורט במידה 235/35. להשלמת האווירה הספורטיבית הותקן בורר מצבי נהיגה המשנה את תגובת הדוושה ואת התאורה בתא הנוסעים בהתאם למצב הנבחר.
פיג'ו 308 GTI
פיג'ו 308 GTI מוצעת במחיר של החל מ- 189,900 ₪, מחיר אטרקטיבי ביחס למתחרות, בהתחשב במנוע החזק וברשימת האבזור הנדיבה. צביעה דו-גונית המכונה Coupe franche בה צבוע חלקו האחורי של המרכב בגוון אפור כהה, מוסיפה 10,000 ₪ למחיר. בנוסף יוצע לרוכשים גג זכוכית פנורמי בתוספת 9,000 ₪.

תפריט נגישות








וואו - מתי בוחנים אותה מול הגולף?