לקסוס NX זכה לעדכון הכולל עיצוב רענן, נוחות נסיעה משופרת ואבזור בטיחות מתקדם כסטנדרט
לקסוס NX הוצג לראשונה בשנת 2014 והציע עיצוב מרהיב ורמת אבזור נדיבה במחיר תחרותי. במהרה רשם הקרוסאובר היפני הצלחה במגוון שווקים, אפילו מעל למצופה. היום מציגה לקסוס מתיחת פנים לדגם לקראת שנת 2018, המיועדת לשמור על המומנטום החיובי.
לקסוס NX המעודכן
במסגרת העדכון קיבל לקסוס NX חזית אגרסיבית יותר עם יחידות תאורה קדמיות חדשות בהשראת לקסוס LC, גריל מעודכן ופגושים המשתלבים טוב יותר עם מכסה המנוע וקו העיצוב הכללי. מאחור ניתן לזהות פגוש נמוך יותר בעיצוב חדש, מפלטים מוגדלים מצופים כרום, ויחידות תאורה מעודכנות. בנוסף יוצע לקסוס NX עם חישוקי 18 אינץ' חדשים.
לקסוס NX המעודכן
גם תא הנוסעים זכה למספר עדכונים. מסך המולטימדיה גדל משמעותית מ- 7 אינץ' בדגם היוצא ל- 10.3 אינץ' בדגם החדש, ממשק בקרת האקלים הפך לידידותי מבעבר, השעון האנלוגי הוגדל ועוצב מחדש, ומספר פקדים זכו לגימור מטאלי להגברת תחושת היוקרה. ממשק הפיקוד המרכזי שופר על ידי הגדלת כרית התמיכה לכף היד ומשטח המגע השולט על מערכת הבידור והתקשורת. גם משטח הטעינה האלחוטית לסמארטפון הוגדל כדי להתאים למכשירים גדולים. שקעי ה- USB מוקמו מחדש לטובת גישה נוחה יותר וזרם הטעינה הוגבר לשם טעינה מהירה של מכשירים גדולים ומהירים יותר.
לקסוס NX המעודכן
היצע המנועים נותר זהה לדגם היוצא וכולל מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע היברידי על בסיס מנוע בנפח 2.5 ליטרים. לקסוס מדווחת על שינוי משמעותי בתחום נוחות הנסיעה וההיגוי. המתלים כויילו מחדש לטובת היגוי חד יותר, ובולמי הזעזועים המעודכנים משפרים את שיכוך המהמורות בכביש. השינוי הבולט ביותר הוא תוספת בולמים אדפטיביים מתקדמים כמו בלקסוס LC, שעל פי לקסוס משפרים לאין שיעור את חווית הנסיעה.
לקסוס NX החדש יוצע כסטנדרט עם חבילת בטיחות מתקדמת הכוללת בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק, מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ומערכת תאורה עם מעבר אוטומטי מאור גבוה לאור דרך.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.