מתיחת הפנים של ניסאן אקס טרייל מתמקדת בעדכוני עיצוב חיצוניים, עדכונים בתא הנוסעים והוספת טכנולוגיות בטיחות חדשות
ניסאן אקס טרייל הינו רכב הפנאי שטח (SUV) הנמכר ביותר בעולם. לאור זאת בחרה ניסאן להציג את מתיחת הפנים של הדגם בגמר ליגת האלופות. במסגרת מתיחת הפנים ניתן דגש על שיפור איכות החומרים והעידון בתא הנוסעים, עדכוני עיצוב חיצוניים והוספת מערכות בטיחות חדישות.
ניסאן אקס טרייל 2017
השינויים החיצוניים כוללים גריל מעודכן בצורת V המהווה יישור קו עם שאר דגמי ניסאן העדכניים, ופגוש קדמי בעיצוב המדגיש את צבע גוף הרכב בשילוב גימור שחור מבריק. לניסאן אקס טרייל החדש תאורת חזית מסוג הלוגן בגרסאות הבסיסיות ותאורת LED מלאה הכוללת תאורה אדפטיבית בגרסאות הבכירות. בשתיהן תאורת יום מסוג LED בצורת בומרנג. פנסי הערפל כעת מלבניים ולא עגולים.
ניסאן אקס טרייל 2017
בחלק האחורי כוללים השינויים פגוש המעוצב באופן אגרסיבי יותר עם פס כרום בחלקו התחתון, וגופי תאורת LED מלאה. מהצד ניתן להבחין בחישוקי 17-18 אינץ' חדשים, פס כרום המעטר את חלקו התחתון של הרכב ואנטנת "סנפיר כריש". בנוסף, מוצעים כעת 4 צבעים חדשים: כתום פנינה, אדום פנינה, כחול פנינה מטאלי, ושחור כהה מטאלי.
ניסאן אקס טרייל 2017
בתא הנוסעים ניתן למצוא חומרים איכותיים יותר, מושבים מחוממים ועטויי עור בשני צבעים, גלגל הגה קטום המקל על כניסה ויציאה מהרכב, מערכת שמע מבית BOSE עם שמונה רמקולים, וכן נראות משופרת. ניסאן מתגאים במיוחד במערכת ProPILOT השולטת על האחיזה, התאוצה והבלימה בנתיב בזמן נהיגה בפקקים ובשיוט. המערכת יודעת בנוסף לזהות הולכי רגל ומספקת התראות על מפגעים.
תודות לתכנון משופר, נפח תא המטען גדל מ- 550 ל- 565 ליטרים בגרסת 5 מושבים או 1,996 ליטרים לאחר קיפול המושב האחורי. פתיחת תא המטען החשמלי מתאפשרת באמצעות הנפת הרגל מתחת לפגוש האחורי. פיצ'ר שימושי מאוד כאשר מגיעים לרכב עם ידיים עמוסות בשקי קניות.
ניסאן אקס טרייל המעודכן יוצע עם 3 מנועים. הראשון טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטרים בהספק 130 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית או רציפה בשידוך למערכת הנעה קדמית או כפולה. מנוע הדיזל השני בנפח 2.0 ליטרים בהספק 177 כ"ס משודך לתיבת הילוכים ידנית והנעה כפולה או לתיבת הילוכים רציפה בשידוך להנעה קדמית או כפולה. מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 163 כ"ס יוצע עם הנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית בלבד.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.