פולקסווגן פולו 2018 החדשה מציגה מידות גדולות יותר, אבזור עשיר ומגוון מנועים לבחירה כולל גרסת GTI עם 200 כ"ס
עם יותר מ- 14 מיליון מכירות בקנה מידה בינלאומי, נחשבת פולקסווגן פולו להצלחה מוטורית מסחררת. הפופולריות של הפולו בסגמנט, מאיצה בפולקסווגן להביא את הסופר מיני החדשה לפס הייצור עוד בשנת 2017. פולקסווגן פולו החדשה גדולה, מרווחת, וכמובן חדשנית יותר מהדגם היוצא. לראשונה אף יוצג מנוע גז (TGI) בנפח 1.0 ליטרים בהספק 90 כ''ס.
פולקסווגן פולו GTI
הדור השישי של פולקסווגן פולו יציע ללקוחות בחירה מבין תשע יחידות הנעה בהספקים של 65 עד 150 כ"ס, המונעות על ידי בנזין, דיזל או גז. יש לציין כי כלל המנועים תואמים לתקן הזיהום הסביבתי יורו 6. בנוסף לתצורות המנוע השונות, יוכלו הלקוחות לבחור מתוך מגוון של 14 צבעי מרכב שונים, חמש רמות אבזור וסוגי ריפוד שונים.
פולקסווגן פולו GTI
פולקסווגן הודיעה כי עיצבה את הפולו החדשה כך שתתאים לקהל צעיר אך תדבר גם לקהל יעד בוגר יותר. יצרנית הרכב הגרמנית תשמר את שמות רמות האבזור המוכרות עוד מדגמי הגולף הישנים. על אף שכרגע לא ידוע אילו מרמות האבזור השונות ישווקו בישראל, ניתן להניח כי רובן יגיעו אלינו במחצית הראשונה של שנת 2018.
פולקסווגן פולו GTI
גרסת טרנדליין הבסיסית כוללת בין היתר חישוקי 14 אינץ', ומערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות כגון בלימת חירום אוטונומית. גרסת קומפורטליין מוסיפה לרשימה מערכת בקרת אקלים, משענת יד אמצעית, מערכת שליטה מגלגל ההגה, וחישוקי 15 אינץ'. גרסת היליין כוללת גם מערכת חניה אוטומטית כסטנדרט, תאורת פנים מסוג LED, והגה מחופה עור. פנסי LED מלאים יוצעו כאופציה.
פולקסווגן פולו
גרסת ביטס (Beats) הינה פרי שיתוף פעולה מסחרי בין חברת פולקסווגן לחברת מוצרי השמע ביטס של ד"ר דרה. כאמור הפולו משווקת גם לקהל יעד צעיר ועל כן קווי המתאר בדגם ספורטיביים ועיצוב הפנים צעיר ותוסס. בנוסף יותקנו בגרסה זו חישוקי סגסוגת אלומיניום בקוטר 16 אינץ', ומערכת שמע איכותית בהספק 300 וואט מבית חברת ביטס הידועה.
פולקסווגן פולו
גרסת GTI הספורטיבית והיקרה בסדרה תצוייד במנוע בנזין TSI בנפח 2.0 ליטרים המפיק 200 כ''ס לעומת 184 כ''ס בדור הקודם, ובתיבת 6 הילוכים ידנית או בתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG. פולקסווגן מבטיחה כי השלדה הספורטיבית בשילוב עיצוב החוץ הקרבי של ה- GTI, יבטיחו את המשך המסורת המוצלחת.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.