ההיפר קאר מבית אסטון מרטין מתקרבת לייצור עם הספק משולב של 1,130 כ"ס על 1,030 ק"ג ועיצוב מעולם המירוצים
אסטון מרטין מציגה גרסת טרום ייצור של הואלקירי המבוססת על האב טיפוס AM-RB 001 עליו דיווחנו בעבר. קבוצת המרוצים של רד בול, השותפה בפיתוח, פרסמה שלדגם הקונספט נוספו פתחים מעל קשתות הגלגלים הקדמיים, המסייעים להגברת כוח ההצמדה של המרכב לכביש. גופי התאורה עוצבו בהשראת מכוניות פורמולה 1 והם קלים ב- 30%-40% מגופי התאורה הקלים ביותר אותם ייצרה אסטון מרטין עד כה.
אסטון מרטין ואלקירי
האובססביות לחיסכון במשקל הגיעה עד לפרטים הקטנים ביותר, ואפילו סמל המכונית נמצא כבד מדי לעטר את חרטומה של הואלקירי. לשם כך יוצר במיוחד עבורה סמל מתרכובת אלומניום בעובי 70 מיקרון. על פי אסטון מרטין, עיצובה של הואלקירי הסדרתית יהיה זהה ב- 95% לגרסת טרום הייצור המוצגת בתמונות שלפניכם, אך במחלקת הפיתוח עדיין ממשיכים לשפר ולשייף פינות במטרה להגביר את כוח ההצמדה.
אסטון מרטין ואלקירי
תא הנוסעים מינימליסטי ועוצב כך שיעניק מרחב מחייה סביר ל- 98% מהאנשים. מושבי הרכב חוברו באופן ישיר לרצפת המרכב ותנוחת הישיבה מאלצת את הנהג ואת הנוסע להרים את הברכיים מעלה בתנוחת חצי-שכיבה המוכרת מרכבים במירוצי הלה מאן. רוח המרוצים ניכרת גם בגלגל ההגה והמתגים עליו. על גלגל ההגה תצוגת OLED המרכזת את כל הנתונים החשובים לנהג וזמינים לקריאה מהירה. במרכז הדשבורד מותקן מסך מרכזי ובצדדיו זוג מסכים המציגים לנהג וידאו ממצלמות הממוקמות בצידי הרכב ומחליפות את מראות הצד המסורתיות, אשר היו מוסיפות משקל ופוגמות באווירודינמיות של הואלקירי.
אסטון מרטין ואלקירי
באשר ליחידת ההנעה, נראה כי זו תשלב מנוע V12 אטמוספרי בנפח 6.5 ליטרים עם מנוע חשמלי בהספק משולב של 1,130 כ"ס על משקל נוצה של 1,030 ק"ג. מדובר ביחס משקל-הספק של פחות מק"ג אחד לכל כ"ס! ניתן לצפות לתאוצה 0-100 תוך קצת יותר מ- 2 שניות ולמהירות מרבית של יותר מ- 320 קמ"ש.
אסטון מרטין ואלקירי

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.