פורשה חושפת את דגמי ה- 718 GTS עם מנוע בוקסר מוגדש טורבו בהספק 365 כ"ס
פורשה מרחיבה את היצע הדגמים עם הצגת פורשה 718 קאיימן GTS ופורשה 718 בוקסטר GTS המצויידות במנוע בוקסר מוגדש טורבו בנפח 2.5 ליטרים המפיק 365 כ"ס ומומנט של 43.8 קג"מ. ההספק הגבוה מתקבל בזכות מערכת יניקה ומגדש טורבו משופרים ביחס לגרסאות הבסיס של הדגם. מדובר בתוספת של 35 כ"ס ביחס לדגם האטמוספרי מהדור הקודם, ו- 15 כ"ס יותר מאשר בדגם 718 S. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים PDK עימה מאיצים דגמי ה- GTS מאפס למאה קמ"ש תוך 4.1 שניות.
פורשה 718 קאיימן GTS ופורשה 718 בוקסטר GTS
דגמי פורשה 718 GTS מאובזרים כסטנדרט בחבילת ספורט כרונו הכוללת נעילת דיפרנציאל מכנית ובולמי זעזועים אקטיביים בעלי יכולת להנמכת המרכב בעשרה מילימטרים. חיצונית נבדלים דגמי ה- GTS בהשחרת הפנסים בחזית ומאחור, השחרת פתחי המפלט, פגוש אגרסיבי יותר, סמלים שחורים, וחישוקי 20 אינץ' מושחרים.
פורשה 718 קאיימן GTS
בתא הנוסעים ניתן למצוא מושבי ספורט בריפוד אלקנטרה הנושאים את הלוגו GTS, תיפורים אדומים, וריפוד אלקנטרה בדלתות ובגלגל ההגה. בנוסף פוזרו כיתובי GTS על ספי הדלתות והותקן שעון למדידת זמני הקפות ותאוצות. עוד יוכלו נהגי ה- GTS להשתמש באפליקציית PTPA לניתוח נתוני הנהיגה.
פורשה 718 קאיימן GTS
שיווקן של פורשה 718 קאיימן GTS ופורשה 718 בוקסטר GTS יחל בדצמבר 2017 בגרמניה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.