פיג'ו 508 נחשפת בדגם כל חדש עם תא נוסעים חדשני, מערכות בטיחות מתקדמות ומנועים מודרניים
פיג'ו 508 החדשה מושקת בדור חדש המבוסס על פלטפורמת EMP2 ומציגה ממדים קומפקטיים יותר לצד הפחתת משקל כוללת של כ- 70 ק"ג. אורכו הכללי של המרכב הופחת לכדי 4,750 מ"מ לעומת 4,830 מ"מ בדגם הפורש, לטובת קלות התמרון. כמו כן מציגה פיג'ו 508 סביבת נהג חדשנית מבוססת פילוסופיית i-Cockpit בדומה לשאר דגמי פיג'ו החדשים, מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות ומגוון מנועי דיזל ובנזין מודרניים.
פיג'ו 508
העיצוב החיצוני מתאפיין בקו פרופיל נמוך ובמכסה מנוע שטוח לטובת מראה דינמי דמוי קופה. החזית בולטת בעיצובה האגרסיבי עם גריל משובץ אשר משני צידיו יחידות תאורה צרות ותאורת יום מסוג LED הנמתחת בקו אנכי מתוך גוף התאורה הקדמי לעבר הפגוש הקדמי. בחלקו העליון של הגריל מתנוסס סמל הדגם 508 כמחווה לאחות הוותיקה פיג'ו 504. דלתות הרכב נטולות מסגרת חלונות לטובת חיזוק המראה הדינמי. מאחור ניתן לזהות יחידות תאורה אשר עוצבו בצורה תלת ממדית המדמה טפרי אריה - מוטיב המזוהה עם פיג'ו.
פיג'ו 508
תא הנוסעים מיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים וכולל גלגל הגה קטן וקטום בחלקו העליו והתחתון, פקדי פסנתר לגישה מהירה לפונקציות שכיחות, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. בנוסף מצויידת פיג'ו 508 במערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 10 אינץ' התומכת בממשקי Apple Carplay ו- Android Auto, חיבור אינטרנטי קבוע, מצלמת רוורס, מערכת ניווט, וקישוריות בלוטות'. כאופציה מציעה פיג'ו גג פנורמי וחבילות i-Cockpit Amplify המאפשרות בחירה והתאמה אישית של תצוגת המסכים וצבעם, מערכת שמע משודרגת, אופציית עיסוי במושבים, ובורר מצבי נהיגה (כולל שינוי בקשיחות הבולמים בגרסאות עם בולמים אדפטיביים). בתא הנוסעים פזורים שקעי USB, שקעי מתח 12V, ותאי אחסון בנפח כולל של 32 ליטרים. תא המטען גדול בנפח 487 ליטרים.
פיג'ו 508
אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, התרעה על אי שמירת מרחק מלפנים, התרעה על עייפות הנהג, זיהוי תמרורי כיוון הנסיעה ותמרורי מהירות עם אפשרות להתאמה אקטיבית של מהירות הנסיעה בהתאם, התרעה על רכבים בשטחים מתים, בלם יד חשמלי, מצלמת רוורס המכסה טווח של 180 מעלות, ותאורה אקטיבית לעמעום אורות אוטומטי.
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין PureTech בנפח 1.6 ליטרים בהספקים של 180 ו- 225 כ"ס, ומנועי טורבו דיזל BlueHdi בנפחים של 1.5 או 2.0 ליטרים בהספקים של 130, 160 ו- 180 כ"ס. מנוע הטורבו דיזל 1.5 ליטרים בהספק 130 כ"ס משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ואילו שאר המנועים מוצעים עם תיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. ברבעון השלישי של שנת 2019 צפוייה להצטרף למבחר גרסת פלאג אין הייבריד.
פיג'ו 508 החדשה תוצג בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ 2018 ושיווקה בעולם יחל ברבעון האחרון של השנה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.