טויוטה אייגו זכתה למתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב עדכני ומנוע משופר
טויוטה אייגו הנוכחית הייתה הראשונה להציג את עיצוב חרטום ה- X עם השקתה בשנת 2014. לאחר למעלה מ- 85,000 מכירות של טויוטה אייגו ברחבי העולם, הגיעה העת למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, מנוע משודרג, ושיפורים בתחומי בידוד הרעשים ועידון הנסיעה.
טויוטה אייגו 2018
העיצוב החיצוני שומר על חזית ה- X המודגשת שנועדה להקנות לאייגו הקטנה מראה רחב ומעניין. בנוסף הותקנו גופי תאורה חדשים הכוללים תאורת יום מסוג LED. הפרופיל מקשר בהרמוניה את החזית עם החלק האחורי באמצעות אימוץ אלמנטים עיצוביים משותפים. גופי התאורה האחוריים מסוג LED עוצבו מחדש, והפגוש האחורי מציג טרפז שחור הנמתח לרוחב הפגוש לטובת מראה רחב ויציב יותר. כמו כן נוספו מגוון צבעים ודגמי חישוקים חדשים לבחירת הרוכשים. תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו אך דווח כי העדכונים צנועים יותר ומתמקדים בגוונים חדשים לריפודים ולפאנלים, וגרפיקה תלת ממדית בלוח המחוונים.
טויוטה אייגו 2018
טויוטה עדכנה את מנוע ה- 1.0 ליטרים בעל שלושת הצילינדרים לטובת פעולה גמישה ומעודנת יותר, ולעמידה בתקן יורו 6.2 תוך שיפור צריכת הדלק והפחתת פליטת המזהמים. השיפורים הושגו באמצעות מערכת הזרקת דלק כפולה עם יחס דחיסה גבוה יותר והפחתת חיכוך. כמו כן, מערכת הפליטה תוכננה להפחתת הוויברציות בסל"ד סרק. ההספק כעת עומד על 72 כ"ס (שיפור של 3 כ"ס ביחס למנוע הנוכחי) והמומנט עומד על 9.5 קג"מ. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 13.8 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 24.4 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
במסגרת מתיחת הפנים כויילו המתלים מחדש לטובת אחיזה ושיכוך משופרים, וההיגוי כעת חד ומגיב טוב יותר לטענת החברה. כמו כן נוספו חומרי בידוד באיזור הדשבורד, בקורות A, בדלתות, ובחלק האחורי של המרכב.
טויוטה אייגו המחודשת תוצג בתערוכת ז'נבה ב- 6 למרץ 2018 ושיווקה יחל בהמשך השנה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.