נחשף לקסוס UX - קרוסאובר קומפקטי חדש

הקרוסאובר הקומפקטי לקסוס UX נחשף עם מנוע היברידי ומנוע טורבו בנזין

תגיות: , , , לקסוס UX

לקסוס משחררת לקטגוריה התחרותית והרווחית של הקורסאוברים הקומפקטיים את לקסוס UX, שיתמודד מול ב.מ.וו X1, אאודי Q2, ומרצדס GLA. לקסוס UX יהיה הדגם הראשון של היצרנית שבנוי על פלטפורמת ה- GA-C, המתאפיינת במרכז כובד נמוך לצד קשיחות מבנית גבוהה. לקסוס UX מציג ממדים קומפקטיים יחסית עם אורך כולל של 4,495 מ"מ ובסיס גלגלים באורך 2,640 מ"מ.

לקסוס UXלקסוס UX

לקסוס UX מציג חזית המאמצת את שפת העיצוב של שאר דגמי המותג, עם גריל שעון החול שנמתח עד לתחתית הפגוש הקדמי ומקבל כאן עיצוב תלת ממדי המשתנה בהתאם לזווית הצפיה בו. גופי התאורה המלוכסנים נושאים חתימת LED בצורת חץ, ומהצד בולטות קשתות הגלגלים המחופות בפלסטיק מושחר לטובת מראה שטח קשוח. חבילת F Sport האופציונלית מוסיפה מתלים אדפטיביים, חישוקי 18 אינץ', ואלמנטים ספורטיביים נוספים.

לקסוס UXלקסוס UX

החישוקים תוכננו במנהרת רוח כדי לתעל את זרימת האוויר ביעילות לטובת קירור הבלמים. מאחור מתאפיין לקסוס UX בעיצוב ייחודי ושונה משאר דגמי המותג, הכולל גופי תאורת LED המחוברים ביניהם על ידי פס תאורה דק היוצר חתימת LED ייחודית באמצעות 120 נורות. כמו כן, ניתן לזהות קימורים הנמתחים מקו האמצע עד תחתית הפגוש האחורי ותורמים להעצמת מימד הרוחב של המכונית.

לקסוס UXלקסוס UX

עיצוב תא הנוסעים מיישר קו עם עיצוב החוץ. הדשבורד מהווה המשך ישיר של מכסה המנוע ותורם לשדה ראיה משופר לפנים יחד עם קורת A דקה. הכניסה והיציאה מהרכב אמורים להיות קלים במיוחד לטענת היצרנית, הודות לעיצוב מיוחד של כרית המושב. לקסוס שמה דגש רב על הנדסת אנוש המתמקדת בנהג. תפעול כל הבקרים השכיחים מתבצע ללא פגיעה בתנוחת הנהיגה. דוגמא טובה לכך היא מיקום מתגי השמע בהמשך למשענת היד שבין המושבים. כאופציה ניתן לקבל גימור פנים לפי מיטב המסורת היפנית, כגון ריפודי עור בתפירה ייחודית המאפיינת מדי ג'ודו, וגימור פנים בהשראת אמנות קיפולי נייר יפנית בשם "וואישי".

יחידת ההנעה בלקסוס UX 200 כוללת מנוע בנזין חדש בנפח 2.0 ליטרים בהספק 168 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT ולהנעה קדמית. לקסוס UX 250h כולל יחידת הנעה היברידית מדור רביעי בהספק משולב של 176 כ"ס. בגרסה זו מותקן המנוע החשמלי על הסרן האחורי, ומערכת ההנעה הכפולה מסוגלת להעביר עד 80 אחוז מהכוח אליו במצבי אחיזה נמוכים במהירויות של עד 70 קמ"ש.

לקסוס UX 250h מצוייד במערכת בינה מלאכותית חדשנית המנצלת את אנרגיית הבלימה לטעינה מרבית של הסוללה ההיברידית. המערכת משלבת בין מידע ממערכת הניווט לבין הרגלי הנהיגה של הנהג ויודעת לתגבר את האטת הרכב בכניסה לצמתים לטובת אגירת אנרגיה חשמלית.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

BYD אטו 2 חשמלי מושק בישראל במחיר 148,99...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

גרסאות חדשות לפורד ברונקו 2026 מושקות בי...

דלק מוטורס, יבואנית פורד לשראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של רכב השטח פורד ברונקו לקראת שנת 2026. בי...

בוריס רוזנר18 נובמבר 2025

אקספנג G6 המעודכן 2026 מושק בישראל...

פריסבי, יבואנית אקספנג לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי החשמלי אקספנג G6 לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב...

בוריס רוזנר17 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu