שברולט מחזירה לחיים את הבלייזר המיתולוגי עם עיצוב קרבי, תא נוסעים מאובזר והבטחה ליכולות דינמיות מרשימות
שברולט בלייזר האחרון ירד מפס הייצור בשנת 2005 לאחר שהפך לאחד מהדגמים המזוהים ביותר של היצרנית האמריקאית. הבלייזר המיתולוגי תרם רבות להגדרת הסגמנט בו התחרה והציג יכולות שטח טובות לצד מנועי בנזין עוצמתיים. כעת מציגה שברולט את הדור החדש של הבלייזר במסגרת תערוכת הרכב השנתית באטלנטה. שברולט בלייזר החדש צפוי לנחות בישראל בתחילת שנת 2019.
שברולט בלייזר
הדגם החדש מציג עיצוב מוחצן בהשראת שברולט קמארו וכולל פנסים צרים, גריל קדמי ענק, קו מותניים גבוה, ופרופיל ספורטיבי. כוונת המעצבים הייתה ליצור קרוסאובר ספורטיבי עם זיקה ברורה לכביש ולא לשטח. חישוקי אלומיניום בקוטר 18-21 אינץ' תורמים רבות לנוכחות הבולטת, ואלו המחפשים עיצוב מושך יותר, יוכלו לרכוש את גרסת RS המציעה עיצוב קרבי יותר.
שברולט בלייזר
תא הנוסעים מאובזר בשלל פינוקים, ביניהם תא כפפות ננעל חשמלית לאחסון חפצי ערך, פתיחת חלונות מרחוק לאוורור לפני הכניסה לרכב, פתיחת תא מטען אוטומטית עם הקרנת לוגו ''בלייזר'' על הרצפה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', חיבור Wi-Fi G4, תמיכה בממשקי אפל ואנדרואיד, משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון, ומושבים אחוריים מתכווננים הנעים על מסילה באורך 140 מ''מ. מפרט אבזור הבטיחות כולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, מצלמה אחורית עם תצוגה על גבי המראה המרכזית, וסיוע ברתימת נגרר.
שברולט בלייזר
שברולט בלייזר 2019 ישווק עם מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים המפיק 193 כ''ס ומומנט של 26 קג''מ, ומנוע V6 בנפח 3.6 ליטרים המפיק 305 כ''ס ומומנט של 37.2 קג''מ. המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה קדמית או כפולה. בגרסאות RS ופרימייר הבכירות מותקן דיפרנציאל מרכזי בעל מצמד כפול לשיפור האחיזה על גבי משטחים חלקים ורטובים. כל רמות האבזור משווקות עם בורר מצבי נהיגה לשטח, ובדגמי ההנעה הכפולה ניתן לבחור במצב הנעה קדמית בלבד.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.