קיה סטינגר תוצע בישראל עם מנועי טורבו בנזין בנפח 2.0 או 3.3 ליטרים והנעה אחורית. המחיר החל מ- 279,900 ₪
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, השיקה את מכונית הפאסטבק קיה סטינגר אשר צפויה להתחרות בב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה ובאאודי A5 ספורטבק, ובהתאם לכך מצויידת בהנעה אחורית, מנועי טורבו חזקים, תיבת 8 הילוכים, כיול מתלים ספורטיבי, ותא נוסעים איכותי. על מנת ליישר קו עם הסטנדרטים של מתחרותייה האירופאיות מבחינה דינמית, נבחנה הסטינגר במהלך הפיתוח על מסלול הנורבורגרינג המפורסם. קיה סטינגר מגיעה אלינו לאחר שהושקה בעולם בתחילת 2017 ולמעשה הינה המכונית הקוריאנית היקרה ביותר הנמכרת בישראל.
קיה סטינגר
קיה סטינגר עוצבה בסדנת העיצוב האירופאית של היצרן בפרנקפורט. העיצוב נועד להקנות מראה חסון ושרירי באמצעות מכסה מנוע הנמתח הרחק לפנים, סרחי עודף קצרים, ותפיחות שריריות בבתי הגלגלים. בחזית ניתן להבחין בגריל "אף הטיגריס" האופייני לשאר דגמי המותג, כאשר מצידיו גופי תאורת LED. החלק האחורי בתצורת פאסטבק עם דלת תא מטען חמישית המשתפלת לאחור יחד עם הגג לטובת מראה דמוי קופה. קיה טוענת ליעילות אווירודינמית גבוהה הודות לאלמנטים עיצוביים פונקציונליים כגון פתחי יניקת אוויר בחזית הרכב ובקשתות הגלגלים, ודיפיוזר אחורי. קיה סטינגר נמתחת לאורך של 4,830 מ"מ, רוחבה 1,870 מ"מ, גובהה 1,400 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,905 מ"מ.
קיה סטינגר
תא הנוסעים מתאפיין בעיצוב ספורטיבי עם תנוחת ישיבה נמוכה שנועדה לשפר את התקשורת בין הנהג לכביש ולהפחית את מרכז הכובד. במרכז הקונסולה מסך מגע צף בגודל 8 אינץ' ותחתיו פתחי האוורור המעוצבים בהשראת מנוע סילון בדומה למרצדס. עוד נמצא גלגל הגה קטום, סמלי GT-Line, ולוח מחוונים הכולל מחשב דרך המציג מד כוחות G בפנייה וזמני הקפה.
קיה סטינגר
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 256 כ"ס ומומנט של 36 קג"מ בטווח של 1,400-4,000 סל"ד, ומנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.3 ליטרים בהספק 370 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ בטווח של 1,300-4,500 סל"ד. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים פלנטרית ולמערכת הנעה אחורית עם דיפרנציאל מוגבל החלקה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 6.0 או 4.9 שניות בהתאמה.
על הצד הדינמי אחראיים מתלים רב חיבוריים מאחור ותמוכות מקפרסון מלפנים. הגרסה החזקה כוללת מתלים אדפטיביים, בלמי ברמבו עם 4 בוכונות וצלחות בקוטר 350 מ"מ מלפנים ו- 340 מ"מ עם 2 בוכנות מאחור, וצמיגים רחבים במידה 255/35.
גרסת ה- 2.0 ליטרים זמינה ברמת אבזור GT-Line הכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים, קישוריות בלוטות', מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, גג פנורמי חשמלי, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם 2 זכרונות למושב הנהג, כוונון חשמלי להגה, חימום למושבים הקדמיים ולהגה, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים עם פתחי אוורור לאחור, פנסי LED מלאים, ובקרת שיגור.
גרסת ה- 3.3 ליטרים זמינה ברמת אבזור GT המוסיפה לרשימה תצוגה עלית, מערכת שמע מבית הרמן קרדון עם 15 רמקולים, מחשב דרך הכולל מד G וזמני הקפה, כוונון תמיכת מותניים למושב הנהג, ריפודי עור נאפה, אוורור למושבים הקדמיים, חימום מושבים אחוריים, מצלמות 360 מעלות, ודלת תא מטען חשמלית חכמה.
אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, התרעה על עייפות הנהג, ועמעום אורות אוטומטי.
מחירון קיה סטינגר 2018:
קיה סטינגר 2.0 GT-Line אוטומטית: 279,900 ₪
קיה סטינגר 3.3 GT אוטומטית: 379,900 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.