אספנו עבורכם את הדגמים המשמעותיים והמעניינים ביותר אשר צפויים להגיע לארצנו במהלך השנה הבאה
תערוכת הרכב בפריז אשר נערכת בימים אלו, מספקת לנו הצצה למבחר דגמים חדשים ומסקרנים אשר ינחתו בישראל בשנת 2019, מתוכם החלטנו לסקור בקצרה את אלו הרלוונטים ביותר עבור הקהל הישראלי.
אאודי A1 - רבעון ראשון
הסופר מיני של אאודי מוצגת בדור שני המעוצב באופן מעורר השראה המשלב את שפת העיצוב המוכרת של היצרן עם אלמנטים שנלקחו מאאודי קוואטרו האגדית משנות ה- 80 במאה הקודמת. אאודי A1 החדשה תוצע במרכב 5 דלתות בלבד עם מרחב פנימי עדיף ביחס לדור היוצא.
אאודי A1
בבניית המרכב נעשה שימוש נרחב באלומיניום, ורשימת האבזור כוללת לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', צג מולטימדיה בגודל 8.8 אינץ', ובולמים אדפטיביים. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר בהספק 115 כ"ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס, ומנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 200 כ"ס. מנוע דיזל נפקד מן ההיצע לחלוטין.
אאודי Q3 - רבעון ראשון
הדור החדש של הקרוסאובר הקומפקטי אאודי Q3 מציע מרחב משופר הודות לגידול במידות ובסיס גלגלים באורך 2,680 מ"מ. המושב האחורי נע על מסילה בטווח של 150 מ"מ ונפח תא המטען נע בין 530 ל- 675 ליטרים.
העיצוב מיישר קו עם דגמי היצרן האחרונים וכולל גריל בולט וגופי תאורה צרים עם אופציה לתאורת מטריקס LED. תא הנוסעים ניתן להתאמה אישית במגוון צבעים וגימורים. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 190 או 230 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 150 כ"ס או 190 כ"ס.
אאודי Q3
אאודי e-tron - רבעון ראשון
הרכב הסדרתי הכל חשמלי הראשון של אאודי מוצג בתצורת קרוסאובר עם הספק של 408 כ"ס וטווח נסיעה של למעלה מ- 400 ק"מ. עיצובו מבדיל את האאודי החדשני משאר דגמי היצרן בשל היותו רכב חשמלי ראשון וכולל סממנים כגון גריל אטום וחישוקים בעיצוב "חשמלי". בסיס הגלגלים נמתח לאורך של 2,928 מ"מ, ותא המטען בנפח גדול של 600 ליטרים.
סביבת הנהג דומה לזו המוכרת מדגמי הסלון של היצרנית וכוללת שני צגי מגע גדולים ברזולוציה גבוהה. הצג המרכזי בגודל 10.1 אינץ' מציג את מערכת הבידור והתקשורת ומתחתיו צג נוסף בגודל 8.6 אינץ' השולט על בקרת האקלים ופונקציות נוחות שכיחות. לראשונה בייצור סדרתי יוצע הרכב עם אופציה למצלמות במקום מראות צד, המציגות את הנעשה בצידי הרכב על גבי צגים ייעודים בדלתות.
אאודי e-tron
אינפיניטי QX50
הקרוסאובר הקומפקטי של אינפיניטי הינו הרכב הראשון בעולם המציג מנוע VC-Turbo בנפח 2.0 ליטרים בעל יחס דחיסה משתנה. יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין חדש המפיק 268 כ"ס ומומנט של 38 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים רציפה CVT.
אינפיניטי QX50 מבוסס על פלטפורמת הנעה קדמית חדשה בה הושם דגש רב על קשיחות מבנית, משקל נמוך, וניצול יעיל של חלל הפנים. העיצוב החיצוני נועד לשדר עוצמה ואלגנטיות לצד יעילות אווירודינמית עם מקדם גרר נמוך. מועד הגעתו לישראל טרם נמסר אך אנו משערים כי נזכה לראותו אצלנו ברבעון השני של שנת 2019.
אינפיניטי QX50
ב.מ.וו סדרה 3 - רבעון שני
סדרה 3 האגדית של היצרנית הבווארית מתבססת בדור זה על פלטפורמה חדשה ומציגה גידול במידות לצד הפחתה של 55 ק"ג. בסיס הגלגלים מתפאר בנתון הארוך בסגמנט ונמתח לאורך 2,851 מ"מ. חלוקת המשקל בין הסרנים הינה ביחס 50:50 לטובת התנהגות כביש ניטרלית. העיצוב שואב השראה מב.מ.וו סדרה 5 וכך גם תא הנוסעים.
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 190 ו- 258 כ"ס, מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 150 ו- 190 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים בהספק 265 כ"ס. בעתיד יצטרפו להיצע מנוע 6 צילינדרים טורי בנפח 3.0 ליטרים בהספק 374 כ"ס עבור גרסת הביצועים M340i, וגרסת פלאג-אין הייבריד עם הספק משולב של 250 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ.
ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו סדרה 8 - רבעון ראשון
מכונית הקופה ב.מ.וו סדרה 8 מהווה למעשה גרסת קופה לסדרה 7. העיצוב החיצוני מרשים ביופיו וכולל מכסה מנוע ארוך שבקצהו בולט גריל הכליות המפורסם של ב.מ.וו, פנסי LED או לייזר, חישוקי אלומיניום מוחצנים בקוטר 19 או 20 אינץ', וחלק אחורי מפוסל עם סרח עודף קצר.
תא הנוסעים מאופיין בחומרים יוקרתיים אך עיצובו שמרני ביחס לעיצוב החיצוני וכולל מושבים ספורטיביים, שפע עור איכותי, צג מולטימידה בגודל 10.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', ושפע אבזור בטיחות. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו דיזל V6 המפיק 320 כ''ס ומומנט מרבי של 69.3 קג''מ, ומנוע טווין-טורבו בנזין V8 בנפח 4.4 ליטרים המפיק 530 כ''ס ומומנט מרבי של 76.5 קג''מ, המאפשר תאוצה 0-100 קמ''ש תוך 3.7 שניות.
ב.מ.וו סדרה 8
ב.מ.וו X5 - רבעון שני
הדור הרביעי של רכב הפנאי ב.מ.וו X5 מתאפיין בעיצוב אבולוציוני אך אגרסיבי יותר ביחס לדגם הפורש. הפלטפורמה מציגה קשיחות משופרת ב- 33%, היגוי לארבעת הגלגלים, מוטות מייצבים אקטיביים, ובולמים אדפטיביים המסוגלים להגדיל את מרווח הגחון לכדי 254 מ"מ.
תא הנוסעים מרווח יותר הודות לבסיס גלגלים שצמח ב- 42 מ"מ לכדי 2,975 מ"מ, ומציע איכות חומרים משופרת, מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ', ורשימת פינוקים עשירה. תא המטען מציע נפח של 645 ליטרים וכאופציה ניתן להזמין שורת מושבים שלישית. יחידות ההנעה כוללות מנוע בנזין בנפח 3.0 ליטרים המפיק 340 כ''ס, מנוע בנזין בנפח 4.4 ליטרים המפיק 462 כ"ס, ומנוע דיזל בנפח 3.0 ליטרים המפיק 265 או 400 כ"ס. בעתיד צפויה גרסת פלאג-אין הייבריד.
ב.מ.וו X5
ב.מ.וו X7 - רבעון שני
רכב השטח הענק ב.מ.וו X7 יתחרה במרצדס GLS, ריינג' רובר ודומיו. עיצובו מוקצן ומתפאר בגריל כליות עצום ממדים. תא הנוסעים מתאפיין בעיצוב מינימליסטי המכונה על ידי היצרנית "כוריאוגרפיית LED אינטרקטיבית" וכולל תאורת אווירה חכמה המגיבה לשינויים בתא הנוסעים. נכון לעכשיו, רב הנסתר על הגלוי ביחס למפרטו של הענק, אך ניתן לומר כי הוא יוצע עם 7 מושבים ומגוון יחידות הנעה כולל גרסת פלאג-אין הייבריד.
ב.מ.וו X7
ב.מ.וו Z4 - רבעון ראשון
מכונית הרודסטר ב.מ.וו Z4 מצויידת בגג נפתח רך במקום גג קשיח בדור הקודם. חלוקת המשקל בין הסרנים הינה ביחס 50:50 לטובת התנהגות כביש רהוטה, ומרכז הכובד הופחת ב- 10 מ"מ ביחס לדגם הפורש. תא הנוסעים כולל מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 10.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, תצוגה עילית, ומערכת שמע מבית הרמן קרדון.
יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטרים המפיק 340 כ"ס ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.6 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש. בעתיד הקרוב תוצג גרסת כניסה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים.
ב.מ.וו Z4
וולוו S60 - רבעון שלישי
המשפחתית הגדולה וולוו S60 מתבססת על פלטפורמת וולוו S90 ותגיע מהמפעל החדש של החברה בארה"ב עם ארבע יחידות הנעה לבחירה המבוססות על מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים. גרסת T5 בהספק 250 כ"ס, גרסת T6 בהספק 310 כ"ס, גרסת T6 הייבריד בהספק של 340 כ"ס, וגרסת T8 הייבריד בהספק 400 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה פרט לגרסת T5 שתגיע עם הנעה קדמית.
וולוו S60
טויוטה קורולה האצ'בק וסטיישן - רבעון שני
טויוטה ביצעה רפורמה בשמות דגמיה, כך שמעתה דגמי אוריס (חמש דלתות וסטיישן) יקראו קורולה בתוספת סימון גרסת המרכב. הדור החדש מבוסס על פלטפורמת TNGA ומציג בסיס גלגלים נדיב באורך 2,700 מ"מ. יחידות ההנעה ההיברידיות כוללות מנוע בנפח 1.8 ליטרים בהספק 122 כ"ס, ומנוע בנפח 2.0 ליטרים בהספק 180 כ"ס. כמו כן יוצע מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים בהספק 112 כ"ס, ללא שילוב מערכת היברידית.
הקורולה החדשה עוצבה במרכז העיצוב האירופאי של היצרנית במטרה להקנות לה מראה מעודן וספורטיבי. כמו כן, הושם דגש על הנמכת מרכז הכובד, בין היתר הודות למיקום הסוללה בצמוד לרצפת המרכב. ברשימת האופציות ניתן למצוא בולמים אדפטיביים, תצוגה עילית, ומערכת שמע מבית JBL.
טויוטה קורולה TS
טויוטה ראב 4
הקרוסאובר האייקוני של טויוטה מתבסס על פלטפורמת TNGA המציעה קשיחות גבוהה יותר ביחס לדגם הפורש ובסיס גלגלים הנמתח לאורך 2,690 מ"מ. יחידות ההנעה כוללות מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים, ומנוע בנזין היברידי בנפח 2.5 ליטרים בהספק משולב של 222 כ"ס. הסוללה בדגם ההיברידי מותקנת מתחת למושב האחורי כדי לא לגרוע מנפח תא המטען העומד על 580 ליטרים.
העיצוב דינמי עם עיטורי שטח מתבקשים, ותא הנוסעים מציע שלל פינוקים כגון תאורת אווירה, צג מולטימדיה בגודל 7 או 8 אינץ', אינטרנט אלחוטי, ומערכות בטיחות מתקדמות. מועד הגעתו של טויוטה ראב 4 לישראל אינו ידוע אך אנו מצפים לראותו בארץ ברבעון השלישי של שנת 2019.
טויוטה ראב 4
יונדאי אלנטרה - רבעון ראשון
יונדאי אלנטרה תגיע אלינו לאחר מתיחת פנים מקיפה הכוללת גריל משושה עם גופי תאורה מחודדים, תא נוסעים איכותי יותר עם צג מולטימדיה בגודל 8 אינץ', ואבזור נוחות ובטיחות משודרג.
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 128 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 123 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה.
יונדאי אלנטרה
יונדאי סנטה פה - רבעון ראשון
רכב הפנאי הגדול יונדאי סנטה פה יגיע בדורו הרביעי בגרסת 7 מושבים עם עיצוב שובה עין המאמץ אלמנטים עיצוביים אופנתיים כגון גופי תאורה מפוצלים. היצרנית מבטיחה איכות חומרים גבוהה ומרווח טוב לנוסעים הודות לבסיס גלגלים באורך 2,766 מ"מ.
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 235 כ"ס, מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.4 ליטרים בהספק 185 כ''ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטרים בהספק 200 כ''ס. המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית חדשה. ברשימת האבזור נמצא לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 7 אינץ', מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', הפעלה קולית, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.
יונדאי סנטה פה
לקסוס UX - רבעון ראשון
הקרסואבר לקסוס UX מציג ממדים קומפקטיים ואינו גבוה במיוחד. בסיס הגלגלים באורך 2,640 מ"מ, והעיצוב מזוהה מיד עם שאר דגמי המותג, בעיקר בזכות גריל שעון החול. בעיצוב סביבת הנהג הושם דגש רב על שדה ראיה רחב, כניסה ויציאה נוחים, והנדסת אנוש מבריקה.
יחידת ההנעה הבסיסית כוללת מנוע בנזין חדש בנפח 2.0 ליטרים בהספק 168 כ"ס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT והנעה קדמית. הגרסה ההיברידית מציעה הספק משולב של 176 כ"ס.
לקסוס UX
לקסוס ES - רבעון ראשון
לקסוס ES, המשפחתית הגדולה של מותג הפרימיום היפני, מתבססת למעשה על טויוטה קאמרי אך מתפארת במידות נדיבות יותר, ומערך מתלים וסרנים איכותי יותר. העיצוב בהשראת ספינת הדגל לקסוס LS וכולל את גריל שעון החול המוכר, ותא נוסעים הכולל צג מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' המופעל באמצעות משטח מגע מדור שני או באמצעות קול. יחידת ההנעה ההיברידית בלקסוס ES 300h כוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים ומנוע חשמלי המייצרים הספק משולב של 218 כ"ס. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 21.3 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. הסוללה החדשה קטנה יותר וממוקמת תחת המושב האחורי.
לקסוס ES
מרצדס A קלאס סדאן - רבעון ראשון
גרסת הסדאן של מרצדס A קלאס מציגה נתון מקדם גרר של 0.22 Cd, הנמוך ביותר עבור רכב סדרתי עד כה. בסיס הגלגלים נמתח לאורך 2,730 מ"מ ויחידת ההנעה כוללת בין היתר מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 1.3 ליטרים בהספק 163 כ"ס אשר פותח בשיתוף פעולה עם רנו.
מרצדס A קלאס סדאן
מרצדס AMG GT ארבע דלתות - רבעון שני
גרסת ה- 4 דלתות של מרצדס GT AMG מציעה מרכב פרקטי ושימושי לצד יכולת דינמית וביצועים של מכונית על. יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 435 כ''ס המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות, מנוע טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ליטרים המפיק 639 כ''ס ומומנט של 91.7 קג''מ המאפשר תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.2 שניות.
מרצדס AMG GT ארבע דלתות
העיצוב מאופיין במכסה מנוע נמוך וארוך, חזית שרירית עם בתי גלגלים מנופחים, וקווי מתאר ספורטיביים המשקפים את אופיה הדינמי של המכונית. תא הנוסעים מאופיין בזרימה אלגנטית בין אלמנטים שונים ומציע את מיטב הטכנולוגיה של היצרנית. הגדרת תפקידם של כפתורי השליטה על המערכות השונות, ניתנים להתאמה אישית על פי החלטת המשתמש. שני צגים בגודל 12.3 אינץ' מציגים את כל המידע הנחוץ לעיני הנהג והנוסעים.
מרצדס GLE - רבעון שני
רכב הפנאי מרצדס GLE בדורו החדש מציג עיצוב אבולוציוני לדגם הפורש עם מקדם גרר נמוך של 0.29 cd. תא הנוסעים עוצב מחדש בצורה מרשימה ומציע את זוג המסכים המחוברים המוכרים משלל דגמי המותג, כאן בגודל 12.3 אינץ' כל אחד. מרווח הפנים שופר רבות בין היתר בזכות בסיס גלגלים שצמח ב- 80 מ"מ ביחס לדגם הפורש. כאופציה ניתן לקבל שורת מושבים שלישית. אחד החידושים העיקריים בדגם הינו מערכת מתלים הידרו-פניאומטית עם קפיצי אוויר. הדגם יוצע גם עם יחידת הנעה מיקרו-היברידית מסוג EQ Boost המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 376 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ עם אלטרנטור 48V המשמש כמנוע עזר חשמלי בהספק 22 כ"ס ו- 25.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולמערכת הנעה כפולה חכמה.
מרצדס GLE
מרצדס EQC - רבעון אחרון
רכבה הראשון של מרצדס תחת המותג החשמלי EQ הינו קרוסאובר הכולל סוללת ליתיום בקיבולת 80kWh, המספקת כוח לשני מנועים חשמליים (אחד לכל סרן) בהספק משולב של 408 כ"ס ומומנט של 77.9 קג"מ. שני המנועים יוצרים למעשה הנעה כפולה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.1 שניות והמהירות המירבית מוגבלת ל- 180 קמ"ש. טווח הנסיעה עומד על 450 ק"מ לפי תקן NDEC או 400 ק"מ לפי תקן WLTP החדש. עיצובו של מרצדס EQC מודרני מאוד עם גריל אטום לטובת שיפור האווירודינמיות. תא הנוסעים הוא מרצדסי מודרני וכולל שני צגי מידע ברזולוציה גבוהה. בסיס הגלגלים ארוך ביחס לאורך הכולל ונמתח לכדי 2,873 מ"מ אשר תורמים למרחב פנימי נדיב לנוסעים.
מרצדס EQC
סובארו פורסטר - רבעון ראשון
סובארו פורסטר החדש מתבסס על הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו, אך עיצובו אינו פורץ דרך ומהווה אבולציה טבעית לדגם הפורש. הממדים תפחו, בסיס הגלגלים נמתח כעת לכדי 2,670 מ"מ, ומרווח הגחון בגובה 220 מ"מ. יחידת ההנעה כוללת מנוע בוקסר בעל הזרקה ישירה בנפח 2.5 ליטרים בהספק 182 כ"ס ומומנט של 24.3 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT ולהנעה כפולה חכמה. תא הנוסעים שמרני ומציג עיצוב המוכר משאר דגמי היצרנית. סובארו פורסטר החדש יוצע כמובן עם חבילת מערכות הבטיחות EyeSight המוצלחת.
סובארו פורסטר
סוזוקי ג'ימני - רבעון ראשון
רכב השטח האגדי סוזוקי ג'ימני יגיע בדורו הרביעי עם עיצוב קופסתי, תא נוסעים המהווה שיפור תהומי ביחס לקודמו הכולל מערכת מולטימדיה, והבטחה ליכולת שטח של ממש תודות לשלדת סולם וסרנים חיים. יחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 102 כ"ס המשודך לתיבת 4 הילוכים אוטומטית או לתיבת 5 הילוכים ידנית. ציון הבטיחות במבחן הריסוק מאכזב ועומד על 3 כוכבים בלבד מתוך 5.
סוזוקי ג'ימני
סוזוקי ויטרה - רבעון ראשון
הקרוסאובר הקומפקטי סוזוקי ויטרה יגיע אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת את החלפת מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטרים במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 140 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ. בנוסף מקבל סוזוקי ויטארה עדכוני עיצוב הכוללים גריל, פגושים, חישוקים וגופי תאורה חדשים. עדכוני עיצוב נוספים נרשמו בתא הנוסעים ובהיצע צבעי המרכב. עוד נוספו מערכות בטיחות חדשות אך טרם ידוע אם אלו יוצעו בישראל.
סוזוקי ויטרה
סוזוקי סוויפט ספורט - רבעון שלישי
סוזוקי סוויפט ספורט, גרסת הביצועים של הסופר מיני היפנית, מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים המפיק 138 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ומומנט של 23 קג"מ החל מ- 2,500 סל"ד, ומשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית. הנתונים אמנם אינם מלהיטים אך עם משקל נוצה של 970 ק"ג ניתן לצפות לביצועים זריזים. העיצוב אגרסיבי יותר ביחס לדגם הרגיל, ותא הנוסעים נמצא מושבי ספורט, הגה ספורטיבי וסממנים נוספים לגרסה החמה. התנהגות הכביש והיכולת הדינמית משופרות אף הן.
סוזוקי סוויפט ספורט
סיאט טראקו
סיאט טראקו, אחיו התאום של סקודה קודיאק, יוצע בתצורת 5 או 7 מושבים. העיצוב מיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של המותג וכולל גריל קדמי גדול בצורת משושה ולא טרפז כפי שהורגלנו ברכבי המותג. תא הנוסעים מדגיש את ממד הרוחב ומאובזר במסך מולטימדיה צף בגודל 8 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ'. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס, מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 150 או 190 כ"ס. בעתיד צפויה גם גרסה היברידית.
סיאט טראקו
קופרה אטקה - במהלך שנת 2019
קופרה אטקה, הדגם הראשון של מותג קופרה החדש, מהווה גרסת ביצועים לסיאט אטקה אך ממותג באופן נפרד לחלוטין. עיצובו נבדל בסממנים ספורטיביים רבים כגון גריל כוורת, דיפיוזר אחורי עם 4 פתחי מפלט, וגימור שחור למראות הצד. תא הנוסעים מתפאר במושבי באקט, תיפורי נחושת, וסממנים יחודיים נוספים. יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מסוג DSG .
קופרה אטקה
סיטרואן C5 איירקרוס
הקרוסאובר סיטרואן C5 איירקרוס חולק את פלטפורת EMP2 עם אחיו לקונצרן PSA - פיג'ו 3008 ואופל גרנדלד X, ומציע עיצוב מלא שיק צרפתי-סיטרואני עם אפשרויות להתאמה אישית של צבעי המרכב. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים בהספקים של 165 או 200 כ"ס, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית, וגרסת פלאג-אין הייבריד אשר צפויה להגיע אלינו בשנת 2020.
סיטרואן C5 איירקרוס
בתהליך התכנון של סיטרואן C5 איירקרוס הושם דגש על בידוד רעשים ונוחות נסיעה - סימן ההיכר של סיטרואן. תא הנוסעים המעוצב למשעי כולל מושבים מזמינים, קונסולה מרכזית רחבה, וחומרים רכים למגע. ברשימת האבזור ניתן למצוא בין היתר חימום ועיסוי במושבים הקדמיים, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', ואפליקציה ייעודית להצגת רמת טעינת הסוללה ושליטה מרחוק על מערכת בקרת האקלים בגרסה ההיברידית. מועד הגעתו של הדגם לישראל לא פורסם רשמית אך אנו משערים כי יגיע ברבעון הראשון של שנת 2019.
סיטרואן ברלינגו - רבעון שלישי
רכב העבודה הצרפתי יגיע לישראל בדור שלישי וחדש עם שתי תצורות מרכב ועיצוב חיצוני שובב בעל גופי תאורה מפוצלים וכריות הגנה בצידי המרכב. תא הנוסעים מרווח, אוורירי וכולל רצפה שטוחה ומגוון תאי אחסון בנפח כולל של 186 ליטרים בנוסף לתא מטען בנפח 775 ליטרים. כמו כן, מצוייד הדגם במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות וחשובות. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין PureTech בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל BlueHdi בנפח 1.5 ליטרים בהספקים של 75, 100 ו- 130 כ"ס, המשודכים לתיבת הילוכים ידנית או לתיבת 8 הילוכים אוטומטית (במנועי 130 כ"ס).
סיטרואן ברלינגו
פיג'ו 508
המשפחתית הגדולה פיג'ו 508 מציגה עיצוב ספורטיבי הכולל קו פרופיל נמוך לטובת מראה דינמי. בסיס הגלגלים נמתח לאורך 2,793 מ"מ ובחלקו העליון של הגריל מתנוסס סמל הדגם 508 כמחווה לאחות הוותיקה פיג'ו 504. תא הנוסעים אסתטי ומעוצב על פי אידיאולוגיית i-cockpit II הכוללת גלגל הגה קטן קוטר ולוח מחוונים דיגיטלי. היצע המנועים כולל שני מנועי טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספקים של 180 ו- 225 כ"ס. בנוסף מוצעים מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 130 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 160 ו- 180 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. מועד הגעתה של פיג'ו 508 לישראל אינו ידוע אך אנו מצפים לראותה באולם התצוגה ברבעון השלישי של שנת 2019.
פיג'ו 508
קאדילק XT4 - רבעון ראשון או בסוף 2018
קאדילק XT4, הקרוסאובר הקומפקטי של היצרנית האמריקאית, יתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3 וב.מ.וו X1 אך מציע מידות נדיבות יותר ממתחריו האירופאיים. העיצוב החיצוני צעיר ודינמי, המתאים לקהל היעד מדור ה- Y אליו מכוונת החברה. מושבי ספורט תומכים וגלגל הגה עבה בעל שלוש חישורים נועדו להקנות אווירה ספורטיבית. יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 237 כ"ס ומומנט של 35.0 קג"מ המתקבל בין 1,500-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה כאופציה. נקודה.
קאדילק XT4
קיה סיד - רבעון ראשון או בסוף 2018
העיצוב החיצוני של קיה סיד החדשה מתאפיין בגריל "אף הטיגריס" המזוהה עם שאר דגמי המותג. תא הנוסעים מציע מרחב משופר ביחס לדגם הפורש, לצד חומרים איכותיים מבעבר, דיפונים רכים, וארגונומיה משופרת. מגוון יחידות ההנעה כולל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר בהספק 120 כ"ס, מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.4 ליטרים בהספק 100 כ"ס, ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטרים בהספקים של 115 ו- 136 כ"ס. בנוסף יוצע מנוע טורבו בנזין T-Gdi בנפח 1.4 ליטרים בהספק 140 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.
קיה סיד
קיה פורטה - רבעון ראשון או בסוף 2018
דור שלישי למשפחתית הקוריאנית קיה פורטה מציג עיצוב נאה וספורטיבי ביחס לדור הפורש. תא הנוסעים מציג שדרוג משמעותי ומעוצב בהשראת קיה סטינגר עם אלמנטים מעוגלים ופתחי מיזוג בעיצוב מנוע סילון. המרווח הפנימי שופר, כך גם מערך המתלים ובידוד הרעשים. בשוק האמריקאי ישווק הדגם עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 147 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית, אך בישראל צפוי הדגם לקבל מנוע בנזין חדש בנפח 1.6 ליטרים בהספק 120 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה.
קיה פורטה
שברולט בלייזר - רבעון ראשון
רכב הפנאי שטח שברולט בלייזר לובש עיצוב מוחצן בהשראת שברולט קמארו, ותא הנוסעים מאובזר בשלל פינוקים ומערכות בטיחות. יחידות ההנעה כוללות מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטרים המפיק 193 כ''ס ומומנט של 26 קג''מ, ומנוע V6 בנפח 3.6 ליטרים המפיק 305 כ''ס ומומנט של 37.2 קג''מ. המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה קדמית או כפולה.
שברולט בלייזר
DS3 קרוסבק - רבעון שני
הקרוסאובר הקומפקטי DS3 מציג עיצוב שופע שיק צרפתי ותא נוסעים מצודד ומפנק. בסיס הגלגלים באורך 2,558 מ"מ ותא המטען בנפח 350 ליטרים. יחידות ההנעה כוללות מנוע בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים בהספקים של 100, 130 ו- 155 כ"ס. בנוסף יוצע מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספקים של 100 ו- 130 כ"ס. בהמשך השנה תוצג גרסת E-Tense חשמלית עם מנוע בהספק 136 כ"ס וסוללה בקיבולת 50kWh המספקת טווח נסיעה של 300 ק"מ.
DS3 קרוסבק

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.