מיצובישי L200 המוכר בישראל כטרייטון, חוגג 40 שנה וזוכה לדגם חדש
איך חוגגים במיצובישי 40 שנה לאחד הדגמים המוכרים ביותר? בהצגת דגם חדש כמובן. מיצובישי טרייטון חוגג 40 שנה על הכבישים ולכבוד המאורע מוצג בדגם חדש המתיימר להציג שיפור משמעותי ביחס לקודמו ולהיות מעודן ונוח, וגם עמיד ואמין.
מיצובישי טרייטון 2019
תחת הסלוגן Rock Solid זוכה מיצובישי טרייטון החדש לחזית קשוחה מאי פעם. מכסה המנוע גבוה, הפנסים מלוכסנים ומעוצבים כהמשך של הגריל הענק. עיטורי כרום אגרסיביים בצורת בומרנג משלימים את עיצוב החזית ומחברים את הטרייטון החדש אל משפחת רכבי הפנאי המוכרים של מיצובישי. צללית הצד אתלטית עם בתי גלגלים גדולים ומודגשים. קו עיצוב בתחתית הדלתות מתווסף לקווי המותניים בכנפיים ומסייע למיצובישי טרייטון להיראות קליל וספורטיבי. מבנה הזנב בטנדרים לא מאפשר עודף יצירתיות ושם מסתפק מיצובישי טרייטון בצמד פנסים גדולים ובעיטורי כרום בדלת הארגז.
מיצובישי טרייטון 2019
בתוך תא הנוסעים השינויים קלים וניכר הקשר לדור הקודם. כמו כן בולטים שלל מתגים ופקדים המוכרים לנו מדגמי מיצובישי הקיימים. אנשי מיצובישי מספרים על חומרים משודרגים ורכים המשפרים את תחושת האיכות. היצע מערכות הבטיחות מקבל חיזוק משמעותי ויכלול מעתה מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת לניטור שטחים מתים כולל התרעה על תנועה חוצה מאחור, מערכת מניעת האצה לא רצויה, ומערך מצלמות היקפי עם תצוגה ממעוף הציפור המצטרף למערכת חיישני חניה היקפיים.
מיצובישי טרייטון 2019
מיצובישי טרייטון החדש יציע שתי מערכות הנעה כפולה: מערכת איזי סלקט 4WD, ומערכת סופר סלקט 4WD. שתיהן כוללות בורר מצבי שטח עם מצבים ייעודיים לנהיגה על כורכר, שלג ובוץ, חול, וסלעים. מצב הנהיגה הנבחר משנה את מאפייני המנוע, תיבת ההילוכים, ומערכת הבלמים בכדי לשמור על אחיזה מקסימלית תוך אספקת כוח יעילה. בנוסף תוצע בקרת ירידה במדרון לצליחה בטוחה של מדרונות חדים וחלקלקים. טרם פורסמו נתונים אודות המנועים איתם יוצע מיצובישי טרייטון החדש, אך פורסם כי תיבת 6 הילוכים אוטומטית תחליף את תיבת 5 ההילוכים של הדגם היוצא.
מיצובישי טרייטון החדש ייוצר בתאילנד ויוצע שם למכירה החל מהשבוע הבא. בהמשך ישווק ב- 150 מדינות. במיצובישי צופים מסירות של 180,000 רכבים בשנה הבאה, הדגם השני הנמכר ביותר של החברה אחרי האאוטלנדר.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.