קיה מציגה רכב פנאי גדול עם 7 או 8 מושבים ומנוע V6 בהספק 291 כ"ס
קיה טלורייד נחשף בתערוכת הרכב בדטרויט עם מידות ומפרט אמריקאים למהדרין, שלא מותירים ספק ביחס לשוק היעד. רכב הפנאי שטח של היצרנית הקוריאנית מתבסס על על פלטפורמה ומכלולים זהים ליונדאי פליסייד, כך שאורכו של קיה טלורייד עומד על כ- 5,000 מ"מ, רוחבו 1,980 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח לכדי 2,900 מ"מ.
קיה טלורייד
יחידת ההנעה כוללת מנוע V6 בנפח 3.8 ליטרים בהספק 291 כ"ס ומומנט של 36.2 קג"מ ב- 5,200 סל"ד המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. הדגם יוצע עם הנעה קדמית או כפולה חכמה הכוללת בורר מצבי נהיגה המאפשר נסיעה בהנעה קדמית בלבד לצורך חיסכון בדלק, חלוקת מומנט שווה בין הצירים, או כמה מצבי ביניים. קיה מצהירה על כושר גרירה של 2,266 ק"ג.
קיה טלורייד
העיצוב החיצוני דומה לדגם הקונספט עליו הוא מבוסס ומציג מראה אגרסיבי וחסון, עם סבכה קדמית גדולת ממדים, מכסה מנוע אנכי ארוך, וגופי תאורה אנכיים מאחור. תא הנוסעים מציג קפיצת מדרגה ביחס למה שהורגלנו מקיה עד כה, וכולל צג מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', משטח טעינה אלחוטי, מושבים קדמיים עטויי עור, ומערכת שמע בת 10 רמקולים מבית הרמן קרדון עם מיקרופון לתקשורת נוחה עם הנוסעים מאחור ואופציה לניתוק הרמקולים האחוריים.
קיה טלורייד
אבזור הבטיחות כולל מערכות חצי אוטונומיות לסיוע בנהיגה בכביש מהיר, ביניהן מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם מגביל מהירות וקריאת תמרורים, ומערכת ניטור שטחים מתים אקטיבית המונעת מעבר נתיב בעת תנועה חוצה בנתיב המקביל. בנוסף מצוייד הדגם בבלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, עמעום אורות אוטומטי, התראה על תנועה צולבת מאחור, התרעה על עייפות הנהג, ומצלמות היקפיות 360 מעלות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.