מאזדה 3 הושקה באירופה עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 122 כ"ס. אצלנו לקראת ספטמבר 2019
לאחר חשיפת הבכורה בשוק האמריקאי לפני מספר חודשים, מושקת מאזדה 3 החדשה באירופה עם מנועים אחרים ביניהם מנוע 2.0 ליטרים בהספק 122 כ"ס אשר צפוי להגיע גם אלינו. דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, הודיעה כי תשיק את מאזדה 3 החדשה לקראת ספטמבר 2019.
מאזדה 3 החדשה 2019
עיצוב ואבזור:
הדור הרביעי של המשפחתית היפנית מציג עיצוב בוגר ועשיר יותר ביחס לדור הקודם, ומוצע בגרסאות סדאן והאצ'בק אשר לכל אחת מהן אופי עיצובי ייחודי. גרסת הסדאן בסגנון אלגנטי עם מסגרת כרום סביב הגריל הקדמי ואילו גרסת ההאצ'בק בסגנון ספורטיבי עם גריל שונה הכולל מסגרת שחורה, חישוקים כהים, ספויילר שחור, פגושים עם עיטורים בצבע שחור מבריק, וקורת C עבה.
מאזדה 3 החדשה 2019
תא הנוסעים מציג עיצוב נקי ויוקרתי ביחס למקובל בסגמנט המשפחתיות העממיות, מה שלא מפתיע עקב כוונתה של מאזדה להתחרות מול מותגי הפרימיום בעתיד הקרוב. במרכז הקונסולה מסך בגודל 8.8 אינץ' עבור מערכות הבידור והתקשורת, הנשלטות בעזרת חוגה שבין המושבים הקדמיים או בפקודות קוליות. מאזדה ציידה את המכונית במושבים ארגונומיים חדשים המספקים תמיכה משופרת, גלגל הגה מעוצב למשעי עם 3 חישורים, לוח מחוונים חדש עם מסך דיגיטלי בגודל 7 אינץ', ומערכת שמע איכותית עם 8 רמקולים כסטנדרט או 12 רמקולים מבית BOSE כאופציה.
מאזדה 3 החדשה 2019
מאזדה מדווחת על שיפור משמעותי בבידוד הרעשים והפחתת הרעידות ביחס לדגם הפורש לטובת חווית נסיעה נעימה ומספקת יותר. השיפור הושג הודות לרצפה במבנה ייחודי המותיר חלל אוויר בין ריפוד הרצפה למרכב, רצועות איטום חדשות להפחחת רעשי רוח, חומרי בידוד משופרים, הקשחת הרכיבים האחראים על העברת הרעידות מהכביש אל תא הנוסעים, ותושבות מנוע חדשות.
מאזדה 3 החדשה 2019
בטיחות:
מאזדה 3 החדשה מתהדרת ברשימת אבזור בטיחות עשירה הכוללת בין היתר מערכת התרעה על עייפות הנהג המבוססת על מצלמה המנטרת את עיני הנהג והבעות פניו. בנוסף מצויידת מאזדה 3 בבקרת שיוט אדפטיבית עם סייען זחילה בפקקים כולל שליטה חלקית בהיגוי, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים הפועלת במהירות עירונית ובין-עירונית, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, התרעה על תנועה צולבת מלפנים ומאחור, התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים, 7 כריות אוויר, מצלמות היקפיות, ופנסי LED אדפטיביים.
מאזדה 3 החדשה 2019
מנועים:
מאזדה 3 הושקה באירופה עם מנוע בנזין Skyactiv-G בנפח 2.0 ליטרים בהספק 122 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 21.7 קג"מ ב- 4,000 סל"ד. הנתונים הפושרים על הנייר מתורגמים לתאוצה 0-100 קמ"ש תוך 10.8 שניות עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.9-15.6 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP המחמיר, תלוי במרכב ובקוטר החישוקים. עוד מצוייד המנוע במערכת מיקרו-היברידית במתח 24V התורמת לצמצום צריכת הדלק.
בנוסף מוצע מנוע טורבו דיזל Skyactiv-D בנפח 1.8 ליטרים בהספק 116 כ"ס ומומנט של 27.5 קג"מ המציג צריכת דלק משולבת של 17.9 ק"מ לליטר, אך אינו צפוי להגיע לישראל.
היהלום שבכתר הוא ללא ספק מנוע ה- Skyactiv-X אשר יצטרף בהמשך להיצע המנועים. מדובר במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 180 כ"ס ומומנט של 22.6 קג"מ. המנוע החדשני אמור להציג צריכת דלק חסכונית ב- 20% ביחס למנוע Skyactiv-G בזכות טכנולוגיית ה- SPCCI המאפשרת לדחוס את תערובת האוויר-בנזין בצורה יעילה יותר, כמו במנועי דיזל.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.