הגרסאות ההיברידיות של קיה נירו זוכות לעיצוב מעודכן ומערכת נהיגה חצי אוטונומית
קיה תחשוף בתערכת ז'נבה מתיחת פנים לקיה נירו בגרסאות הייבריד ופלאג-אין הייבריד. מאז החל השיווק של קיה נירו בשנת 2016, נמסרו 270,000 רכבים ברחבי העולם, מהם 100,000 באירופה. קיה נירו פופולרי מאוד בישראל ודורג במקום ה- 6 ברשימת הדגמים הנמכרים ביותר בשנת 2018, עם 8,344 מסירות.
קיה נירו 2019
העיצוב החיצוני זכה לעדכון בהשראת קיה נירו החשמלי. החזית מקבלת חיזוק עם פגוש חדש, תאורת יום בדוגמת חץ מפוצל, ואופציה לפנסים ראשיים ופנסי ערפל מסוג LED. מהצד ניתן להבחין בחישוקי 16 אינץ' או 18 אינץ' חדשים. מאחור פנסי LED עם גרפיקה חדשה ופגוש בעיצוב מעודכן.
תא הנוסעים זכה לחומרי דיפון איכותיים יותר, ובנוסף יוצעו מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה ובלם חניה חשמלי המחליף את בלם הרגל בדגם המוחלף. עוד יוצעו 2 חבילות עיצוב צבעוניות בתא הנוסעים, האחת בגוון אדום-כתום עם ריפודים בתפירה אדומה וגימור אדום לדשבורד, והשנייה בצבע סגול-שזיף עם ריפודים בתפירה סגולה, דלתות עם משענת יד בגוון סגול, ודשבורד בגימור מט.
קיה נירו יוצע כסטנדרט עם מערכת מולטימדיה הכוללת מסך בגודל 8 אינץ'. כאופציה תוצע מערכת המולטימדיה החדשה של קיה המכונה UVO קונקט עם מסך מגע בגודל 10.25 אינץ', המחוברת לאינטרנט באמצעות כרטיס סים ומאפשרת הצגת עדכונים אודות עומסי תנועה, מזג האוויר, נקודות עניין בדרך, מחירי הדלק, ובדגם הפלאג-אין גם מידע אודות נקודות טעינה. המערכת מתממשקת עם אפליקציה הזמינה למשתמשי אפל ואנדרואיד ומאפשרת חיבור מרחוק לרכב ופעולות כמו שליחת מסלול למערכת הניווט, איתור מקום החניה, וצפייה בדוחות המנתחים את הנסיעות וסגנון הנהיגה של הנהג. כמו כן יוצע כאופציה לוח מחוונים עם מסך בגודל 7 אינץ'.
קיה נירו 2019
מערכת בקרת השיוט האדפטיבית תוכל כעת להביא את הרכב לעצירה מלאה ולהמשיך בנסיעה לאחר מכן. מערכת השמירה על נתיב הנסיעה כוללת אף היא תכונות משודרגות ומאפשרת מעקב אחרי הרכב המוביל וסימוני התנועה, ובשילוב עם בקרת השיוט האדפטיבית שולטת בתאוצה, בבלימה ובהיגוי תוך שמירה על מרחק בטוח מהרכב שמלפנים. המערכת פעילה במהירויות 0-180 קמ"ש וכוללת גם סיוע במעבר נתיב. מערכות אלו מעניקות לנירו יכולת נהיגה חצי אוטונומית.
במסגרת מתיחת הפנים מקבל קיה נירו תיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מעודכנת עם שיפור בזמני התגובה. לדגם ההיברידי סוללת ליתיום-יון בקיבולת 1.56 קוט"ש, ולדגם הפלאג-אין הייבריד סוללה בקיבלת 8.9 קוט"ש וטווח נסיעה חשמלי של 49 ק"מ על פי תקן WLTP.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.