סובארו אאוטבק החדש 2019 מקבל מנועי בוקסר חדשים ומערכת מולטימדיה מתקדמת בעלת צג בגודל 11.6 אינץ'
סובארו אאוטבק, גרסת הפנאי של סובארו B4 החדשה עליה בישרנו לא מכבר, נחשף בתערוכת ניו יורק בדור חדש המבוסס על הפלטפורמה הגלובלית של היצרנית המשמשת בין היתר גם את סובארו פורסטר החדש. השלדה החדשה מציגה קשיחות גבוהה ב- 40% ביחס לדגם הפורש, התורמת לשיפור מדדי ה- NVH והבטיחות הפסיבית.
סובארו אאוטבק
העיצוב החיצוני מהווה אבולוציה טבעית של הדגם הפורש ואינו מביא עימו בשורה עיצובית משמעותית. ניתן להבחין בשבכה קדמית נטולת מסגרת ובגופי תאורה קדמיים מלוכסנים מסוג LED.
סובארו אאוטבק
תא הנוסעים לעומת זאת, מציג קפיצת מדרגה משמעותית ביחס לדגם הפורש, עם עיצוב מודרני הכולל קווים חדשים, תוך שמירה על סימן ההיכר של היצרנית - קו חלונות נמוך התורם לשדה ראיה רחב. במרכז הקונסולה נניצב מסך מגע FULL HD בגודל 11.6 אינץ' (7 אינץ' ברמות הגימור הבסיסיות).
סובארו אאוטבק
אבזור הנוחות כולל בין היתר גג פנורמי, קישוריות אינטרנטית, כניסה והתנעה ללא מפתח, משטח טעינה אלחוטי, מושבים קדמיים ואחוריים מחוממים, מושבים קדמיים מאווררים ומתכווננים חשמלית עם 10 כיוונונים חשמליים שונים, מצלמות 360 מעלות, ארבעה שקעי USB, תאורת LED אדפטיבית, וחישוקי 17 או 18 אינץ'. כאופציה מוצעים ריפודי עור נאפה, מערכת שמע מבית הרמן קרדון עם 12 רמקולים, והתנעה מרחוק עם שליטה על המיזוג וחימום המושבים.
אבזור הבטיחות בכל רמות האבזור כולל את מערכת EYESIGHT המונה בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, והתרעה על תנועה צולבת מאחור. כאופציה מוצעות בלימה אוטונומית ברוורס, ניטור שטחים מתים אקטיבי, עמעמום אורות אוטומטי, והתרעה על עייפות הנהג מדור חדש.
יחידת ההנעה בגרסת הכניסה כוללת מנוע בוקסר בנזין בנפח 2.5 ליטרים בהספק 182 כ"ס ומומנט של 25 קג"מ ב- 4,400 סל"ד. בנוסף יוצע מנוע בוקסר טורבו בנזין בנפח 2.4 ליטרים בהספק 260 כ"ס ומומנט של 38.3 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT ולמערכת הנעה כפולה עם חלוקת מומנט אקטיבית בין הסרנים. המתלים חדשים לגמרי וכוללים רכיבים רבים מאלומיניום בתצורת תמוכות מקפרסון מלפנים עם מוט מייצב בקוטר 23 מ"מ, ועצמות עצה כפולות מאחור עם מוט מייצב חלול בקוטר 19 מ"מ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.