קיה סטינגר GTS תיוצר ב- 800 יחידות בלבד וכוללת מערכת הנעה כפולה המותאמת לדריפטים, צבע כתום בוהק, וגימורי קרבון
קיה מציגה בתערוכת ניו יורק את קיה סטינגר GTS, גרסה חמה למכונית הליפטבק הספורטיבית. הגרסה הייחודית אשר תיוצר ב- 800 יחידות בלבד, כוללת אופציה להנעה כפולה ייחודית ומראה שלא ניתן לפספס.
קיה סטינגר GTS
יחידת ההנעה בקיה סטינגר GTS כוללת את המנוע החזק בהיצע - טורבו בנזין V6 בהספק 365 כ"ס ומומנט של 37.6 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. המנוע משודך להנעה אחורית או כפולה מסוג D-AWD הנשלטת באמצעות בורר מצבי נהיגה. במצב נוחות 60% מהמומנט עובר אל הסרן האחורי הכולל דיפרנציאל מוגבל החלקה, במצב ספורט 80% מהמומנט עובר אל הסרן האחורי, ומצב דריפט מאפשר הנעה אחורית טהורה ונעילת הילוך קבועה לחובבי שריפת הצמיגים.
קיה סטינגר GTS
העיצוב החיצוני אינו מצטנע, בלשון המעטה, ונועד לבלוט ולהתמזג בנוף המקומי של מסלול המרוצים אליו מייעדת קיה את הגרסה הייחודית. תוכלו לקבל את קיה סטינגר GTS בכל צבע בו תחשקו בתנאי שיהיה "כתום פדרציה". בנוסף כולל העיצוב החיצוני חלקי מרכב מקרבון, ביניהם גריל אף הטירגיס, פתחי האוורור הצידיים, ומראות הצד. תגי GTS מחליפים את סמלי המותג של היצרנית על מכסה המנוע ותא המטען, אלמנט השמור לדגמים מיוחדים של יצרניות עממיות כגון שברולט קורבט ודודג' וויפר.
קיה סטינגר GTS
תא הנוסעים עושה שימוש בחומרי פרימיום וכולל גלגל הגה וקונסולה מרכזית בריפוד אלקנטרה, וריפודי מושבים מזמש. אבזור הנוחות כולל בין היתר חלון גג נפתח, מערכת שמע מבית הרמן קרדון בהספק 720 וואט, ומשטח טעינה אלחוטי.
שיווקה של קיה סטינדר GTS צפוי להתחיל בחודשים הקרובים במחיר התחלתי של 44,000 דולר בארה"ב.

תפריט נגישות








מי היה מאמין שקיה חתומה על הרכב הזה
ועוד לשחרר דבר כזה על הניסיון הראשון.. לא רע, לא רע בכלל. קיבל ביקורות מצוינות במבחנים שקראתי. כשהישראלים יפסיקו להוציא הון תועפות על מותגי יוקרה אולי נראה אותו פה יותר בכבישים.
מהדורה יוקרתית ואיכותית
אחלה רכב שבעולם, קראתי בכמה מקומות שקיבל ביקורות טובות.. האמת שמפתיע לראות דגם כזה אצל קיה