סקודה סופרב מקבלת עדכוני עיצוב, מערכות בטיחות חדישות, ויחידת הנעה מסוג פלאג-אין עם טווח חשמלי של 55 ק"מ
סקודה סופרב, המשפחתית הגדולה של היצרנית בדורה השלישי, מחשפת לאחר שעברה מתיחת פנים בתום ארבע שנות שירות של הדגם הנוכחי. הדגם המעודכן נחשף במלואו בסלובקיה ומציג עדכוני עיצוב, שדרוג מערכות הבידור בתא הנוסעים, והטמעת מערכות נהיגה סמי אוטונומיות. כמו כן, קבלת יחידת הנעה מסוג פלאג-אין.
סקודה סופרב
עדכוני העיצוב כוללים שבכה קדמית הנמתחת לצדדים ונושקת לגופי התאורה החדשים מסוג LED מלא (אופציה ל- LED מטריקס), פגוש קדמי חדש הכולל כונס אוויר רחב יותר, ובצידיו פנסי ערפל חדשים מסוג LED. מאוחר ניתן להבחין בגופי תאורה חדשים ולוגו סקודה החדש המוציע בכיתוב שם המותג ומחליף את הסמל, כפי שהוצג לראשונה בסקודה סקאלה. גופי התאורה דינמיים ומגיבים באיתות אורות דינמי בכל פתיחה ונעילה של הרכב.
סקודה סופרב
במסגרת מתיחת הפנים מקבל הדגם יחידת הנעה חדשה מסוג פלאג-אין הייבריד הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 156 כ"ס בשילוב מנוע חשמלי בהספק 115 כ"ס היוצרים יחדיו הספק משולב של 218 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG. המערכת מצויידת בסוללה בקיבולת 13 קוט"ש המספקת טווח נסיעה חשמלי של 55 ק"מ, ומהירות מירבית של 140 קמ"ש באמצעות אנרגיה חשמלית בלבד. טעינת הסוללה באמצעות עמדה ביתית אורכת ב- 3.5 שעות. אפליקציה ייעודית מאפשרת מעקב אחר מצב הטעינה, והפעלת המיזוג מרחוק.
סקודה סופרב
תא המטען בגרסאות הפלאג-אין עומד על 485 ליטרים בתצורת ליפטבק (510 ליטרים בגרסה הרגילה) ו- 625 ליטרים בסטיישן (660 ליטרים בגרסה הרגילה) פועל יוצא של אחסון הסוללות ברצפת תא המטען.
תא הנוסעים מתעדכן במגוון צבעים חדש וריפודים חדשים, אך עיקר השדרוג מתמקד במערכת מולטימדיה חדשה מסוג MIB3 עם מסך בגודל 6.5, 8 או 9.2 אינץ', תקשורת אינטרנטית, חיווי קולי, וצימוד לסמארטפון. כמו כן בולט לוח מחוונים דיגיטלי חדש ואבזור בטיחות עשיר יותר כסטנדרט, הכולל בקרת שיוט אדפטיבית עם מרכוז נתיב וסיוע בעת התחמקות ממכשול כבר בגרסת הבסיס.
אל אבזור הבטיחות נוספות מעתה בקרת שיוט אדפטיבית המסונכרנת עם המצלמה הקדמית ומערכת הניווט, על מנת להתאים את מהירות הנסיעה אל תנאי הדרך, כגום האטה לפני פנייה או פקק, ועצירה או סטייה מבוקרת בטרם התקרבות למכשול בדרך. מערכת ניטור השטחים המתים זוכה לדור מעודכן עם טווח הבחנה של 70 מטרים לעומת 20 מטרים בדגם הפורש. מערכת הבלימה שודרגה לכזו מסוג אלכטרומכני, המתאים יותר למערכות נהיגה אוטונומיות כגון בקרת שיוט אדפטיבית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.