דגמי הביצועים הרכים של היצרנית, כוללים מנועי טורבו בהספקים של 360-320 כ"ס מכלולי הנעה ספורטיביים, ועיצוב אגרסיבי
גרסאות הביצועים החדשות, קאדילק CT4-V וקאדילק CT5-V, מחליפות בהתאמה את קאדילק ATS-V וקאדילק CTS-V, כגרסאות הביצועים הרכות של כל דגם. בעתיד, צפויה הצגת גרסאות קצה עם ביצועים חזקים עוד יותר.
קאדילק CT4-V
קאדילק CT5-V, מחליפתה של קאדילק CTS, מתחרה בסגמנט הכולל את אאודי S4, גרסאות הביניים של מרצדס C קלאס AMG, וכוללת מנוע טורבו בנזין בתצורת V6 בנפח 3.0 ליטרים, בהספק 355 כ"ס עם מומנט של 55.3 קג"מ ב- 2,400 סל"ד, המשודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית פלנטרית והנעה אחורית או כפולה.
קאדילק CT5-V
קאדילק CT4-V, מחליפתה של קאדליק ATS, נחשפת לראשונה דווקא בגרסתה הספורטיבית, המיועדת להתחרות בסגמנט הכולל את אאודי S3, גרסאות הביניים של מרצדס A קלאס AMG, אך רושמת מידות מקטגוריה גבוהה יותר, עם אורך של 4,756 מ"מ, רוחב של 1,815 מ"מ, גובה של 1,423 מ"מ. בסיס בגלגלים נמתח לאורך של 2,775 מ"מ. משקלה עומד על 1,640 ק"ג. יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין ארבעה צילינדים, בנפח 2.7 ליטרים בהספק 320 כ"ס עם מומנט של 51.0 קג"מ ב- 1,800 סל"ד, המשודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית פלנטרית והנעה אחורית או כפולה עם חלוקת משקל אופטימלית של 50:50 בין הסרנים.
קאדילק CT4-V
מכלולי ההנעה בדגמים שודרגו לטובת יכולת דינמית משפורת וכוללים, בולמי זעזועים מגנטים אדפטיביים מדור רביעי עם בורר מצבי נהיגה, מערכת בקרת משיכה ייעודית לנהיגה ספורטיבית, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, ובלמי ברמבו.
עיצובן של גרסאות V נושא מסר אגרסיבי באמצעות שלל אלמנטים, ביניהם שבכה קדמית וכונס אוויר בגימור רשת מושחרת, ספוילר אחורי המשולב בדלת תא המטען, ופגוש אחורי בעיצוב גרסיבי עם פתחי מפלט בגוון כרום. מהצד ניתן לזהות חישוקי 19 18 או אינץ' בהתאמה.
כאופציה ניתן להזמין את הדגמים עם מערכת בטיחות המאפשרות נהיגה סמי אוטונומית, עם חיווי התראות המשולב בחלקו העליון של גלגל ההגה.
השקתם של שני דגמי הביצועי שם קאדילק בישראל צפויה להתרחש במהלך שנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.