רנו קפצ'ור החדש מבוסס על רנו קליאו החדשה ומציג עיצוב שיקי, תא נוסעים איכותי, ויחידת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד
רנו קפצ'ור 2020 מבוסס על רנו קליאו החדשה ועושה שימוש בפלטפורמת CMF-B. אורכו נמתח לכדי 4,230 מ"מ, רוחבו 1,795 מ"מ, גובהו 1,565 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,630 מ"מ. המושב האחורי ניתן להזחה על גבי מסילה בטווח של 160 מ"מ ותא המטען בנפח 536 ליטרים.
רנו קפצ'ור
העיצוב החיצוני דומה לרנו קליאו. גם כאן נמצאים גופי תאורה קדמיים ואחוריים בחתימת האות C, כונסי אוויר נוספו בצידי הפגוש הקדמי ומתחת למראות הצד, ומהצד ניתן להבחין באנטנת סנפיר כריש וחישוקים בקוטר 16-18 אינץ'.
רנו קפצ'ור
תא הנוסעים אשר מעוצב לדברי רנו בפילופסיית "סמארט קוקפיט" דומה גם הוא לרנו קליאו החדשה וכמוהה כולל מסך מגע אנכי בגודל 9.3 אינץ' עבור מערכת המולטימדיה, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 או 10 אינץ' בהתאם לרמת האבזור. רנו למדה מהטעויות של מתחרותיה והתקינה שורת פקדים בסגנון קלידי פסנתר עבור שליטה בפונקציות השכיחות, ומערכת בקרת אקלים עם פקדי שליטה פיזיים שלא דורשים התעסקות מסוכנת במסך המגע בזמן הנסיעה. בתחתית הקונסולה נמצאים בורר הילוכים בעיצוב צדף, משטח טעינה אלחוטי, ושתי כניסות USB.
רנו קפצ'ור
רנו מדווחת על שיפור ניכר באיכות החומרים בתא הנוסעים ביחס לדור הקודם, ביניהם דיפונים רכים בדשבורד ובדלתות. שימוש בבלם חניה חשמלי במקום בלם יד מיושן, אפשר לרנו להתקין תאי אחסון שימושיים ביניהם תא אחסון עמוק מתחת למשענת היד שבין המושבים הקדמיים. גלגל ההגה עוצב מחדש וכולל פקדים אינטואיטיביים יותר לשליטה על מערכת בקרת השיוט והמולטימדיה. המושבים החדשים מציגים עיצוב נאה ובנויים מחומרים איכותיים מבעבר. המושבים נועדו להעניק תמיכה צידית טובה ובסיס ארוך ונוח יותר תוך שמירה על מבנה דק לטובת מרווח הברכיים לנוסעים מאחור אשר צמח ב- 26 מ"מ.
היצע המנועים של רנו קפצ'ור כולל מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 100 כ"ס ומומנט של 16.3 קג"מ, מנוע טורבו בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.33 ליטרים בהספקים של 130 או 155 כ"ס עם מומנט של 24.5 ו- 27.5 קג"מ בהתאמה, ומנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספקים של 95 או 115 כ"ס עם מומנט של 24.5 ו- 26.5 קג"מ בהתאמה. המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים בגרסאות החזקות.
בשנת 2020 צפוי רנו קפצ'ור לקבל יחידת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד המשלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים במחזור אטקינסון וצמד מנועים חשמליים עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת 9.8 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ.
אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז בנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי, מצלמות 360 מעלות, ותאורה אדפטיבית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.