קאדילק XT5 מקבל עיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה משודרגת, ומנוע 2.0 ליטרים עם תיבת 9 הילוכים אוטומטית
קאדילק XT5 החדש 2020 נחשף בדטרויט לאחר שעבר מתיחת פנים על מנת לשפר את מעמדו בסגמנט של לקסוס NX, אאודי Q5 ומרצדס GLC. העיצוב החיצוני התעדכן קלות וכולל שבכה קדמית בעלת קווים חדים התורמים למראה בעל נוכחות, וגופי תאורת LED כסטנדרט אשר עוצבו מחדש. כמו כן, נוספו חישוקים בעיצובים חדשים. גרסת ספורט כוללת שבכה קדמית מושחרת בתצורת כוורת, מסגרת חלונות בגוון שחור מבריק, גופי תאורה אחוריים שקופים, בולמים אדפטיביים, וחישוקי 20 אינץ'.
קאדילק XT5
יחידת ההנעה החדשה בהיצע כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 240 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ בטווח 1,500-4,000 סל"ד המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה. המנוע כולל טכנולוגיות חדישות לשיפור היעילות, ביניהן ניתוק צילינדרים בשיוט. מנוע ה- V6 המוכר בהספק 310 כ"ס ממשיך לשרת את הדגם אך מעתה משודך לאותה תיבת 9 הילוכים אוטומטית אשר תחליף את תיבת 8 ההילוכים מהדגם הפורש. המתלה האחורי כעת מסוג רב חיבורי.
קאדילק XT5
תא הנוסעים מוצע בגוונים חדשים ובנוי מחומרים איכותיים יותר. בנוסף הותקנה מערכת מולטימדיה משופרת עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' הנשלטת באמצעות חוגה ופקדי קיצורי דרך הממוקמים בקונסולה שבין המושבים ומבטיחים שימוש אינטואיטיבי ומהיר. מערכת המולטימדיה תאפשר חיבור אינטרנטי סלולרי דור 4 לצרכי גלישה, ניווט, הורדה ושימוש באפליקציות, קבלת עדכוני תנועה, והאזנה לרדיו אינטרנטי. שיפור נוסף נרשם בתחום בידוד הרעשים.
קאדילק XT5
אבזור הנוחות כולל מעתה גם משטח טעינה אלחוטי, שקע טעינה USB-C, ומערכת שמע מבית BOSE. אל אבזור הבטיחות נוספה מערכת לזיהוי הולכי רגל בנסיעה לאחור, מערכת חניה אוטומטית משודרגת, ומערכת ראיית לילה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.