אאודי RS6 אוונט החדשה חמושה במנוע V8 טווין טורבו בהספק 600 כ"ס, מפרט טכנולוגי מרשים ועיצוב אגרסיבי
אאודי RS6 אוונט, המכונית אשר הטביעה את המושג "סטיישן עם אקשן", מושקת בדור חדש ומתכוונת להתחרות בגרסאות הסטיישן של מרצדס E קלאס AMG ושל ב.מ.וו M5. אאודי RS6 חמושה במנוע V8 טווין טורבו בנפח 4.0 ליטרים בהספק 600 כ"ס ומומנט של 81.5 קג"מ בטווח 2,500-4,500 סל"ד המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. הכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה מסוג קוואטרו המחלקת את המומנט ביחס של 40:60 לטובת הסרן האחורי או בהתאם לתנאי הדרך על מנת להשיג אחיזה מרבית.
אאודי RS6 אוונט
המנוע מצוייד במערכת מיקרו-היברידית הכוללת אלטרנטור-מתנע במתח 48V וסוללת ליתיום הממוקמת על הציר האחורי. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 3.6 שניות, והמהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש או 280 קמ"ש עם חבילת דינמיק המוסיפה דיפרנציאל ספורט אחורי. רוכשי חבילת דינמיק פלוס יהנו ממהירות מרבית גבוהה אף יותר העומדת על 305 קמ"ש.
אאודי RS6 אוונט
כסטדנרט מצויידת אאודי RS6 במערכת מתלים אדפטיביים הכוללת מצב ספורט המנמיך את המרכב ב- 20 מ"מ במהירות של עד 120 קמ"ש ובעוד 10 מ"מ מעבר לה. כמו כן, מוצעים מתלי RS sport אקטיביים, וחישוקי 22 אינץ' עם בלמים קרמיים כאופציה. אאודי טוענת להיגוי בעל משוב חוזר ודיוק מירבי.
אאודי RS6 אוונט
העיצוב החיצוני מתאפיין בשבכה קדמית אגרסיבית, חישוקי 21 אינץ' בעלי 5 צלעות, מראות צד בגוון כרום, וצמד פתחי מפלט אובליים בגוון כרום.
תא הנוסעים כולל דיפוני קרבון ואלומיניום, מושבי ספורט בתפירת מעויינים, וסמלי RS. מעבר לכך מדובר בסביבת הנהג המוכרת והטובה של אאודי A6 הכוללת צג מרכזי בגודל 10.1 אינץ' המציג את מערכת ה- MMI של אאודי, ותחתיו צג נוסף בגודל 8.6 אינץ' השולט על בקרת האקלים, פונקציות נוחות שכיחות, והזנת טקסטים. אאודי RS6 מאובזרת בכל מערכות הבטיחות המתקדמות כמו גם במערכת נהיגה אוטונומית. תא המטען בנפח 565 ליטרים או 1,680 ליטרים בקיפול המושב האחורי.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.