מרצדס GLE קופה החדש מציע מרכב אופנתי וגרסת AMG עם 435 כ"ס
מרצדס חושפת היום את רכב הפנאי שטח היוקרתי מרצדס GLE קופה אשר יתחרה בב.מ.וו X6 ובאאודי Q8. עיצובו של מרצדס GLE קופה החדש 2020 נועד לשדר נוכחות חזקה ומהווה אבולוציה לעיצובו המוכר של הדגם הפורש. החרטום כולל מכסה מנוע בעל תפיחה שרירית וגריל גדול עם פס כרום רוחבי בגרסאות הרגילות או גריל סורגים אנכיים בגרסת AMG הספורטיבית. עוד ניתן להבחין בכתפיים רחבות וגג משתפל ליצירת מראה קופה 5 דלתות, המשתלב באופן הרמוני עם מכסה תא המטען. החישוקים זמינים במידות 19-22 אינץ'.
מרצדס GLE קופה
מרווח הפנים שופר ביחס לדור הקודם, בין היתר בזכות בסיס גלגלים שצמח ב- 20 מ"מ. עיצובו של תא הנוסעים זהה למרצדס GLE הרגיל וכולל זוג מסכי 12.3 אינץ' מחוברים המציגים את לוח המחוונים ומערכת המולטימידה MBUX הנשלטת גם בפקודות קוליות. תא המטען בנפח 655 ליטרים (70 ליטרים יותר ביחס לדגם הפורש) או 1,790 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים.
מרצדס GLE קופה
מרצדס GLE קופה מוצע עם שלוש יחידות הנעה. גרסת GLE Coupe 350d מצויידת במנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 272 כ"ס ומומנט של 61.2 קג"מ. גרסת GLE Coupe 400d מצויידת באותו מנוע אך בהספק 330 כ"ס ומומנט של 71.3 קג"מ.
גרסת AMG GLE 53 הבכירה כוללת יחידת הנעה מיקרו-היברידית מסוג EQ Boost המשלבת מנוע טורבו בנזין V8 בנפח 4.0 ליטרים בהספק 435 כ"ס ומומנט של 53.1 קג"מ עם אלטרנטור-מתנע 48V המשמש כמנוע עזר חשמלי בהספק 22 כ"ס ו- 25.5 קג"מ. בגרסה זו תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.3 שניות. כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולמערכת הנעה כפולה 4MATIC.
מרצדס GLE קופה
כיול המתלים קשיח מעט יותר ביחס למרצדס GLE הסטנדרטי. כאופציה מציעה מרצדס מערכת מתלים הידרו-פניאומטית עם קפיצי אוויר (E-Active Body Control) המאפשרת להגביה את המרכב ב- 60 מ"מ ושולטת ברמת הקשיחות של כל בולם בנפרד לטובת שיכוך אידיאלי בכל תנאי הדרך.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכות חצי-אוטונומיות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה ושמירה על מרכוז הנתיב, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, ומערכת ניטור שטחים מתים ההכוללת התרעה על פתיחת דלת בעת תנועה חוצה.
השקתו של מרצדס GLE קופה החדש בישראל צפויה להתרחש ברבעון השני של שנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.