קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייבריד נחשפות

רכב הפנאי קיה אקסיד והמשפחתית קיה סיד סטיישן מושקים בגרסאות PHEV עם טווח נסיעה חשמלי של עד 60 ק"מ

תגיות: , , , , ,

קיה צועדת אל העתיד ומרחיבה את היצע דגמיה עם השקת קיה אקסיד (XCeed) וקיה סיד סטיישן בגרסאות PHEV אשר יתחרו בעיקר בטויוטה C-HR ובטויוטה קורולה הייבריד הפופולריים. שני הדגמים ייוצרו במפעלי החברה בסלובקיה ויוצעו למכירה באירופה ברבעון הראשון של שנת 2020.

קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייברידקיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייבריד

גרסאות הפלאג-אין הייבריד החדשות מצויידות במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים בשילוב מנוע חשמלי בהספק 61 כ"ס המפיקים הספק משולב של 139 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ. יחידת הכוח משודכת לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ומספקת תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 10.8 שניות בקיה סיד סטיישן או 11.0 שניות בקיה אקסיד.

מערכת ההנעה כוללת סוללת ליתיום-פולימר בקיבולת 8.9 קוט"ש המספקת טווח נסיעה חשמלי של עד 60 ק"מ. מערכת בלימה רגנרטיבית מוצעת כסטנדרט ומנצלת את האנרגיה הקינטית בעת בלימת הרכב על מנת לטעון את הסוללה.

קיה אקסיד פלאג-אין הייברידקיה אקסיד פלאג-אין הייבריד

עיצובן של גרסאות הפלאג-אין הייבריד מעט שונה מגרסאות הבנזין והדיזל הרגילות ונבדל בעזרת גריל קדמי אטום לשיפור האווירודינמיות, חישוקי 16 אינץ' בעיצוב ייחודי (אופציה לחישוקי 17 או 18 אינץ'), וגרסת הסטיישן מצויידת בפגוש ספורטיבי אשר הושאל מדגמי ה- GT-Line. כמו כן מצויידות גרסאות אלה במחוון טעינה המותקן בחלקו העליון של הדשבורד ומאפשר לבעל הרכב לראות את סטטוס הטעינה גם כשהוא מחוץ לרכב.

קיה סיד סטיישן פלאג-אין הייברידקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייבריד

תא הנוסעים כולל מסך מגע בגודל 8 או 10.25 אינץ' עם מערכת ניווט מובנית אשר משלבת מפה של עמדות טעינה חשמליות. המסך המרכזי מציג מידע אודות יחידת ההנעה, מצב הסוללה, צריכת האנרגיה, ומסונכרן עם ממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto כסטנדרט. עוד מצויידים הדגמים החדשים במערכת מיזוג עם אופציה לקירור מושב הנהג בלבד על מנת לחסוך באנרגיה חשמלית.

שני הדגמים תוכננו מראש להכיל מערכת הנעה היברידית ולכן הסוללה ממוקמת מתחת למושבים האחוריים כדי לא לפגוע בנפח תא המטען. לקיה סיד סטיישן תא מטען גדול בנפח 437 ליטרים או 1,506 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים. לקיה אקסיד תא מטען צנוע יחסית של 296 ליטרים או 1,243 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים.

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא רכב חדש 

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

BYD אטו 2 חשמלי מושק בישראל במחיר 148,99...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

גרסאות חדשות לפורד ברונקו 2026 מושקות בי...

דלק מוטורס, יבואנית פורד לשראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של רכב השטח פורד ברונקו לקראת שנת 2026. בי...

בוריס רוזנר18 נובמבר 2025

אקספנג G6 המעודכן 2026 מושק בישראל...

פריסבי, יבואנית אקספנג לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי החשמלי אקספנג G6 לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב...

בוריס רוזנר17 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu