יונדאי i10 בגרסת N-Line כוללת מנוע טורבו בהספק 100 כ"ס ועיצוב ספורטיבי
לאחר חשיפת יונדאי i10 החדשה, מציגה היצרנית גרסת N-Line חדשה למכונית העירונית. גרסה זו כוללת מנוע טורבו בנזין בהספק 100 כ"ס ושלל אלמנטים עיצוביים ספורטיביים המקנים לקטנה מראה קרבי.
יונדאי i10 N-Line
העיצוב הספורטיבי בא לידי ביטוי באמצעות גריל מושחר עם זימים אדומים ותאורת יום מובנית, פגושים בעיצוב אגרסיבי בעלי שפה תחתונה אדומה, ספויילר קדמי, מראות מושחרות, צביעה דו-גונית עם גג מושחר, חישוקי 16 אינץ', וסמלי N במקומות הנכונים להשלמת האווירה.
יונדאי i10 N-Line
תא הנוסעים מתהדר בתיפורים אדומים לגלגל ההגה ולמוט ההילוכים, מסגרות פתחי מיזוג אדומות, דוושות אלומיניום, ולוח מחוונים בסגנון ספורטיבי.
יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים T-Gdi בנפח 1.0 ליטר בהספק 100 כ"ס ומומנט של 17.5 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית. נתוני הביצועים טרם פורסמו, אך לאור מפרט ויחס הספק-משקל דומה לקיה פיקנטו GT, ניתן לצפות לביצועים דומים עם תאוצה 0-100 קמ"ש תוך כ- 9.8 שניות, ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. כמו כן מוצעת יחידת הנעה הכוללת את מנוע הבנזין המוכר בנפח 1.25 ליטרים בהספק 84 כ"ס עם מומנט של 12 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או אוטומטית. בגרסה זו תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 12.6 או 15.8 שניות בהתאמה.
שיווקה של יונדאי i10 N-Line באירופה יחל ברבעון השני של שנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.