ב.מ.וו X3 xDrive30e החדש מציע טווח נסיעה חשמלי של עד 46 ק"מ והספק משולב של 252 כ"ס
ב.מ.וו X3 מושק בגרסת פלאג-אין הייבריד חדשה המכונה xDrive30e וכוללת יחידת הנעה זהה לב.מ.וו 330e עם טווח נסיעה חשמלי של 46 ק"מ עד למהירות 135 קמ"ש הודות לסוללת ליתיום-יון נטענת בקיבולת 12 קוט"ש. העיצוב זהה לגרסאות הרגילות אך התקנת הסוללה בתא המטען גזלה 100 ליטרים ונפחו עומד על 450 ליטרים לעומת 550 ליטרים בגרסאות הרגילות.
ב.מ.וו X3 פלאג-אין הייבריד
ב.מ.וו X3 xDrive30e מצוייד ביחידת הנעה היברידית נטענת המשלבת מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 184 כ"ס יחד עם מנוע חשמלי בהספק 109 כ"ס, המספקים יחדיו 252 כ"ס (292 כ"ס במצב אקסטרה בוסט למשך שניות בודדות) ומומנט של 42.8 קג"מ. יחידת הנעה זו משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית מבית ZF ולמערכת הנעה כפולה xDrive. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על פחות מ- 3 ליטר למאה ק"מ כאשר הסוללה טעונה במלואה.
ב.מ.וו X3 פלאג-אין הייבריד
בדגם החדש שופרה מערכת אגירת הכוח הרגנרטיבית המשתמשת באנרגיה הקינטית בזמן בלימה לטובת טעינת הסוללה, כך שהיא מסונכרנת עם המצלמה, הרדאר ומערכת הניווט בכדי לכייל את עצימות הבלימה הרגנרטיבית בעת עזיבת דוושת התאוצה בהתאם למרחק הבלימה הצפוי.
ב.מ.וו X3 פלאג-אין הייבריד
שיווקו של ב.מ.וו X3 xDrive30e בישראל צפוי להתחיל לקראת אמצע שנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.