הקרוסאובר הקומפקטי שברולט טרייל בלייזר מציע שתי חבילות עיצוב, מנועי טורבו קטנים, ותיבת 9 הילוכים אוטומטית
שברולט טרייל בלייזר 2020 החדש מתברג בהיררכיית דגמי המותג בין שברולט טראקס לשברולט אקווינוקס. לפני 11 שנים היה שברולט טרייל בלייזר רכב שטח גדול ומסוקס, ועתה החליטה היצרנית האמריקאית להעניק את השם טרייל בלייזר לרכב קטן יותר. בגלגולו הנוכחי, מייעדת שברולט את הטרייל בלייזר להתחרות בדגמים קומפקטיים כגון הונדה HR-V, טויוטה CH-R, ומאזדה CX-30.
שברולט טרייל בלייזר
העיצוב החיצוני של שברולט טרייל בלייזר מאמץ אלמנטים רבים משברולט בלייזר וכמוהו מוצע בשתי חבילות עיצוב. חבילת RS מציעה הופעה בעלת נוכחות רבה, בין היתר בזכות צביעה דו-גונית, גריל שעון חול אגרסיבי, וגופי תאורה מפוצלים. חבילת פרמייר מציעה הופעה אלגנטית יותר עם ריבוי עיטורי כרום.
שברולט טרייל בלייזר
תא הנוסעים שבלוני למדי וכולל אפשרות להתאמת צבעים לפי בחירה, ומערכת מולטימדיה עדכנית עם צימוד לסמארטפון. שברולט מתגאה בתא האחסון שמתחת למשענת היד שנפחו 4.4 ליטרים. ברשימת האופציות ניתן לקבל פתיחת תא מטען חשמלית עם מחוות רגל.
שברולט טרייל בלייזר
אבזור הבטיחות מקיף וכולל בין היתר בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניתור שטחים מתים, התרעה על שיכחת ילד במושב האחורי, ומערכת מעקב אחר נהיגת צעירים ברכב. כאופציה מוצעות מצלמות 360 מעלות, ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית.
יחידות ההנעה כוללות מנועי טורבו בנזין בנפח 1.2 או 1.3 ליטרים בהספק של עד 155 כ"ס, המשודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית. מערכת הנעה כפולה זמינה כאופציה רק במנוע 1.3 ליטרים.
שיווקו של שברולט טרייל בלייזר בארה"ב יחל באביב 2020 במחיר התחלתי של 20,000 דולרים, ולישראל צפוי הדגם להגיע מאוחר יותר בשנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.