הרכב החשמלי הראשון של לקסוס כולל מנוע בהספק 204 כ"ס וטווח נסיעה של 300 ק"מ
לקסוס UX300e אשר נחשף בסין הינו הדגם החשמלי הראשון של היצרנית אשר מיועד בעיקר לשוק הסיני אך גם לאירופה ולישראל. לקסוס UX300e מבוסס על פלטפורמת ה- GA-C המתאפיינת במרכז כובד נמוך לצד קשיחות מבנית גבוהה, ומאפשרת מודולריות ליחידות הנעה חשמליות, היברידיות, ומנועי בעירה פנימית.
לקסוס e300UX
יחידת ההנעה כוללת מנוע חשמלי בהספק 204 כ"ס עם מומנט של 30.5 קג"מ, המוזן מסוללת ליתיום-יון בקיבולת 54.3 קוט"ש המספקת טווח נסיעה של 300 ק"מ על פי תקן WLTP. הסוללות מותקנות ברצפת הרכב, ובהתאם לתוספת משקלן, הוקשח כיול המתלים. נתוני ביצועים טרם נמסרו, אך לקסוס מבטיחה שאלו לא יאכזבו.
לקסוס e300UX
משוטים מאחורי ההגה, נועדו בגרסה חשמלית זו (נטולת תיבת הילוכים) לווסת את עוצמת הבלימה הרגרנטיבית המנצלת את האנרגיה הקינטית הנוצרת בבלימה לטובת טעינת הסוללה. בדומה לרכבים חשמליים רבים, אפליקציה ייעודית תאפשר ביון היתר קבלת מידע אודות מצב טעינת הסוללה והפעלת בקרת האקלים מרחוק.
לקסוס e300UX
לקסוס UX300e מציג עיצוב זהה לדגם הסטנדרטי הכולל את גריל שעון החול הנמתח עד לתחתית הפגוש הקדמי ומקבל כאן כונס אוויר תחתון להזרמת אוויר לקירור הסוללות. מן הצד ניתן להבחין בחישוקים בעיצוב 5 צלעות "חשמלי" אווירודינמי.
גם תא הנוסעים אינו רושם שינויים ביחס לדגם המוכר ומסתפק בתצוגה עדכנית הכרחית של הסוללה וטעינתה בלוח המחוונים. אבזור הבטיחות כולל את כל המערך המוכר בחבילת LSS+.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.