יגואר F-Type עברה מתיחת פנים במסגרתה קבלה תא נוסעים מודרני, עיצוב חיצוני דינמי יותר, ומנועים משופרים
מכונית הספורט יגואר F-Type זוכה למתיחת פנים בהיותה בת שש שנים. השינויים בתא הנוסעים מפליגים וגם העיצוב החיצוני שופר הודות לחרטום חדש הכולל גופי תאורת LED צרים עם חתימת אור בצורת האות J. מכסה המנוע זכה לעיצוב מחודש עם תפיחות שריריות, והפגושים מציעים עיצוב אגרסיבי יותר. מאחור צמד מפלטים במרכז או 4 פתחי מפלט בגרסת R הבכירה. מן הצד בולטים חישוקי 20 אינץ' חדשים בעיצוב 10 חישורים.
יגואר F-Type
תא הנוסעים רושם את עיקר השדרוגים ומציג סביבת נהג מודרנית ביחס לדגם הפורש. במרכז הקונסולה מסכי מגע בגודל 10 אינץ' עבור מערכת המולטימדיה ומערכת בקרת האקלים. לוח המחוונים דיגיטלי אף הוא, בגודל 12.3 אינץ'. המושבים חדשים ומציעים תמיכה משופרת וגם חומרי הדיפון שודרגו ומציעים מרקם רך ואיכותי יותר.
יגואר F-Type
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז הרכב בנתיב, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי, חניה אוטומטית, זיהוי תמרורים, והתרעה על תנועה צולבת מאחור.
יגואר F-Type
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.4 שניות. מעליו ניצב מנוע בנזין V6 בנפח 3.0 ליטרים עם מגדש-על בהספק 380 כ"ס ומומנט של 46.9 קג"מ.
בראש ההיצע מנוע בנזין V8 בנפח 5.0 ליטרים עם מגדש-על בהספק 450 כ"ס ומומנט של 59.1 קג"מ המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות. גרסת R הקיצונית מצויידת באותו מנוע V8 אך בהספק משופר של 575 כ"ס ומומנט של 71.3 קג"מ המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.5 שניות.
המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית, עם הנעה אחורית או כפולה, ודיפרנציאל מוגבל החלקה בגרסאות החזקות. גרסאות ה- V8 מקבלות בולמים אדפטיביים ואופציה להתנעה עירונית שקטה. גרסת ה- R מקבלת בנוסף חישוקי 20 אינץ', מתלים ובלמים ספורטיביים, היגוי חד יותר, דיפרניציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית, וכיול ספורטיבי לתיבת ההילוכים.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.