קיה אופטימה החדשה מציגה עיצוב מרשים במרכב פאסטבק, והספק של עד 290 כ"ס
כחודש לאחר שהבאנו בפניכם תמונות ראשונות של קיה אופטימה החדשה 2020, נחשפת היום המשפחתית הגדולה במלוא הדרה ומציגה עיצוב דינמי ומרשים. במסגרת השקת הדגם, אנו נחשפים אל שפת העיצוב החדשה של המותג אשר תוביל מעתה את ליין הדגמים הבאים. החרטום מכיל את גריל אף הטיגריס המסורתי בגרסה חדשה בעלת גרפיקה תלת מימדית. אלמנטים עיצוביים נוספים הינם תאורת יום בצורת האות Z, וחתימת LED אחורית המדמה לדברי קיה גרף המודד את קצב פעימות הלב.
קיה אופטימה
מן הצד ומאחור בולטים אלמנטים מעניינים כגון פס בגוון כרום החולש לאורך קו הגג המשתפל, אל תוך קורה C, וממשיך אל המסגרת התחתונה בשמשה האחורית. בתי גלגלים תפוחים וקו מותניים רחב, אמונים על מראה שרירי בדומה לאחות קיה סטינגר. חבילת העיצוב GT כוללת פגושים בעיצוב אגרסיבי יותר, פתחי מפלט כפולים, וחישוקים בקוטר 19 אינץ'.
קיה אופטימה
המרכב מציג פרופורציות דינמיות בזכות צללית נמוכה ורחבה ביחס לדגם הפורש. אורכו הכללי צמח ב- 50 מ"מ לכדי 4,905 מ"מ, רוחבו צמח ב- 25 מ"מ לכדי 1,860 מ"מ, וגובהו קטן ב- 20 מ"מ ל- 1,445 מ"מ. בסיס הגלגלים התארך ב- 45 מ"מ לכדי 2,850 מ"מ נדיבים.
קיה אופטימה
תא הנוסעים מיישר קו עם המגמה הרווחת בעולם הרכב ומציג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ' המחובר לצג מערכת המולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' הממוקמים בחלקו העליון של הדשבורד, מול עיני הנהג. גלגל ההגה זוכה לעיצוב חדש, ובורר ההילוכים הוחלף בפקדים אלקטרוניים כדי לפנות מקום בקונסולה המרכזית.
יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 180 כ"ס עם מומנט של 27 קג"מ המוכר משלל דגמי הקונצרן ומשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כמו כן ישווק הדגם בגרסה היברידית בדומה ליונדאי סונטה התאומה, הכוללת מנוע בנפח 2.0 ליטרים בהספק 152 כ"ס בשילוב מנוע חשמלי בהספק 51 כ"ס היוצרים הספק משולב של 195 כ"ס. מנוע זה ישודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.
בשוק האמריקאי תציע קיה מנוע טורבו בנזין בנפח 2.5 ליטרים בהספק 290 כ"ס ומומנט של 43 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. בגרסה זו תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 6.6 שניות.
אבזור הנוחות כולל בין היתר תצוגה עילית בגודל 8 אינץ', כניסה ויציאה מחניה בשלט רחוק, תאורת אווירה, מערכת שמע עם 12 רמקולים, חיווי קולי נרחב, וחימום להגה. אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז הרכב בנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית המסונכרנת עם מערכת הניווט, התרעה על עייפות הנהג, וניטור שטחים מתים.
שיווקה של קיה אופטימה החדשה יחל בחודש דצמבר 2019 בקוריאה תחת השם המקומי K5 ובשאר השווקים במהלך שנת 2020.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.