מיצובישי טרייטון 2020 מושק בישראל עם עיצוב מודרני, מנוע חדש, ואבזור משופר. המחיר החל מ- 198,900 ₪
כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, משיקה היום את מיצובישי טרייטון 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים. עיצובו של הטנדר מיישר קו עם דגמי מיצובישי החדשים ומציג חזית נאה עם פנסים מחודדים ועיטורי כרום מודגשים. בנוסף עוצבו מחדש בתי הגלגלים ויחידות התאורה האחוריות. בתא הנוסעים נרשמו שינויים קלים ביניהם לוח מחוונים חדש וקונסולה מרכזית בעיצוב נקי יותר.
מיצובישי טרייטון 2020
במסגרת מתיחת הפנים קיבל מיצובישי טרייטון מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.2 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 6 הילוכים. המנוע החדש עומד בתקנות הפליטה המחמירות בהתאם לתקן WLTP הודות לשימוש במערכת אוריאה. צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני היצרן נעה בין 12.6-13.7 ק"מ לליטר בהתאם לגרסה. מיצובישי טרייטון מציע כושר העמסה של עד 1 טון ורדיוס סיבוב של 5.9 מטרים.
מיצובישי טרייטון 2020
מיצובישי טרייטון משווק בישראל בחמש גרסאות לבחירה. שלושת הגרסאות אינוויט, אינסטייל ודזרט מציעות אבזור זהה ונבדלות במערכת ההנעה. האבזור בגרסאות אלה כולל בין היתר 7 כריות אוויר, הגה וידית הילוכים בחיפוי עור, בקרת שיוט, 4 חלונות חשמל, דיבורית בלוטות', ושליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע.
גרסת דקאר כוללת בנוסף בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטיה מנתיב הנסיעה, מצלמת רוורס, בקרת אקלים דיגיטלית, מראה פנימית עם עמעום אוטומטי, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות, חיישן גשם ותאורה, חלונות כהים מאחור, תאורה אחורית משולבת LED, וחישוקי 18 אינץ'. בנוסף כוללת גרסה זו מערכת מולטימדיה Connected Car עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' וממשק I SAY לזיהוי קולי עבור פעולות כגון חיוג לאנשי קשר, הפעלת יישומים, וניווט. המערכת פותחה בישראל וזמינה בשפות עברית, ערבית, אנגלית ורוסית. למערכת מצורף כרטיס SIM עם חבילת דאטה חודשית בנפח 3GB למשך 12 חודשים.
גרסת דקאר SE הבכירה מוסיפה לרשימה ניטור שטחים מתים ותנועה צולבת מאחור, מערכת למניעת האצה פתאומית לא רצויה, מושבי עור, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום מושבים קדמיים, כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת יום LED, תאורה ראשית LED עם עמעום אוטומטי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, ובקרת אקלים דו-אזורית.
מיצובישי טרייטון 2020
לנהגי השטח נספר כי לטרייטון יכולת נסיעה בשיפוע צד של 45 מעלות, זווית גחון של 24 מעלות, זווית גישה של 30 מעלות, זווית נטישה של 22 מעלות, ומרווח גחון של 205 מ"מ. גרסאות דקאר ודקאר SE הבכירות מצויידות בבורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה בין הנעה אחורית (H2), הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה לנסיעה בכביש חלקלק (H4), הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול לנהיגת שטח (4HLc), והנעה כפולה עם הילוך כוח לנהיגה בשטח טכני (4LLc). ניתן לעבור מהנעה אחורית להנעה כפולה מבלי לעצור את הרכב, עד מהירות 100 קמ"ש. כמו כן, גרסאות אלו מצויידות בבקרת ירידה במדרון ובבקרת אחיזה לשטח עם 4 מצבים לבחירה: חצץ, בוץ, חול, ואבנים.
מחירון מיצובישי טרייטון 2020:
מיצובישי טרייטון 2.2 דיזל אינוויט 2x4 ידני - 198,900 ₪
מיצובישי טרייטון 2.2 דיזל אינסטייל 2x4 אוטומטי - 224,900 ₪
מיצובישי טרייטון 2.2 דיזל דזרט 4x4 אוטומטי - 234,900 ₪
מיצובישי טרייטון 2.2 דיזל דקאר 4x4 אוטומטי - 244,900 ₪
מיצובישי טרייטון 2.2 דיזל דקאר SE 4x4 אוטומטי - 255,900 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.