רכב הפנאי הענק קאדילק אסקלייד מוצג בדור חדש הכולל עיצוב עדכני, תא נוסעים חדשני, ושפע טכנולוגיה
רכב הפנאי העצום קאדילק אסקלייד, החביב על כוכבי R&B וידוענים בארה"ב, רכש לעצמו מוניטין כאייקון אמריקאי בזכות מימדי ענק, מפרט שופע, ונוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה. הדגם החדש מציע עוד מהכל, ומגיע באריזה מודרנית המאמצת מוטיבים עיצוביים רבים מרכב הקונספט "אסקלה", ביניהם זוויות חדות היוצרות מראה מוחצן ושתי חבילות עיצוב חיצוני לבחירה. תא הנוסעים מציג עיצוב מוכר מאחיו הקטנים של האסקלייד, עם אפשרות בחירה בין סגנון ספורטיבי הכולל דיפונים דמויי סיבי פחמן, לסגנון יוקרתי עם פנלים מעץ אמיתי.
קאדילק אסקלייד
קאדילק אסקלייד 2021 מבוסס על פלטפורמה בעלת מתלה אחורי עצמאי המציע נוחות נסיעה עדיפה ורצפה שטוחה יותר ליושבי השורה השלישית. הממדים אינם צנועים ואף גדלו ביחס לדגם הפורש. אורכו הכולל של קאדילק אסקלייד עומד על 5,382 מ"מ בגרסה הרגילה או 5,766 מ"מ בארוכה, רוחבו 2,059 מ"מ, גובהו 1,942 מ"מ, ובסיס גלגלים באורך 3,701 או 3,407 מ"מ בגרסה הארוכה. נתונים אלו יחד עם המתלה האחורי בעל המבנה השטוח, יוצרים חלל פנים עצום לטובת ישיבה מרווחת.
קאדילק אסקלייד
רשימת האבזור כוללת מסך קעור בגודל 38 אינץ' בטכנולוגיית OLED 4K עבור מערכת המולטימדיה, לוח המחוונים ושליטה במגוון מערכות ברכב. עוד כוללת הרשימה אופציה למערכת שמע בת 36 רמקולים מבית AKG בעלת 3 מגברים עם חלוקת עוצמת שמע אינדבידואלית, המאפשרת להשמיע באיזור הנהג דיווחים ממערכת הניווט בעוד שאר הנוסעים מאזינים למוסיקה.
קאדילק אסקלייד
כמו כן ניתן למצוא ברשימת האבזור הארוכה מערכת ניווט עם תצוגת מציאות רבודה, צמד צגים בגודל 12.3 אינץ על גב המושבים האחוריים, מיקרופונים המקלים על הנוסעים לנהל שיחה בחלל העצום, מושבי עור מאווררים ומחוממים מלפנים ובשורה השנייה, חימום לגלגל ההגה, משטח טעינה אלחוטי, אינטרנט אלחוטי, 8 שקעי USB, קיפול חשמלי לשורת המושבים השלישית, דלת תא מטען חשמלית, כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת LED מלאה, בולמים אדפטיביים, וחישוקי 22 אינץ'.
אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, והתרעה על תנועה צולבת מאחור. כאופציה מוצעות גם מערכת חניה אוטומטית, חיישנים היקפיים, מצלמות היקפיות 360 מעלות, ובלימה אוטונומית בעלת טווח פעולה רחב יותר. מערכת הסופר קרוז של קאדילק המאפשרת נהיגה אוטונומית למחצה מוצעת גם היא בתוספת תשלום.
יחידת ההנעה של קאדילק אסקלייד נותרה ללא שינוי וכוללת מנוע V8 בנפח 6.2 ליטרים המפיק 420 כ"ס ומומנט של 64.3 קג"מ, עם מערכת לנטרול 4 צילינדרים לטובת הפחתה בצריכת הדלק. לראשונה יוצע קאדילק אסקלייד גם עם מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 277 כ"ס ומומנט של 62.3 קג"מ ב- 1,500 סל"ד. שני המנועים משודכים לתיבת 10 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולמערכת הנעה כפולה עם נעילת דיפרנציאל אחורי. בולמי זעזועים מגנטיים מוצעים כסטנדרט בכל הגרסאות, וכאופציה ניתן לקבל מתלי אוויר בעלי יכולת הגבהה. נתוני הביצועים טרם פורסמו, אך ניתן לצפות לתאוצה מאפס למאה קמ"ש בפחות משש שניות בגרסת ה- V8, לאור נתון זהה עם תיבת 8 הילוכים בדגם הפורש.
שיווקו של קאדילק אסקלייד בארה"ב צפוי לסוף שנת 2020 במחיר התחלתי של 77,000 דולרים בארה"ב.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.