פורד פוקוס אקטיב 2020 מושקת בישראל

פורד פוקוס חוזרת לישראל בגרסאות פנאי עם מנוע חזק, אבזור נדיב, ותג מחיר תחרותי של החל מ- 131,900 ₪

תגיות: , , , , , , מחירון רכב

דלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, משיקה את פורד פוקוס החדשה 2020 בגרסאות אקטיב מוגבהות במרכב האצ'בק וסטיישן אשר יתחרו מול דגמים כגון קיה אקסיד. בהמשך יגיעו לישראל גם גרסאות ההאצ'בק והסדאן הסטנדרטיות של פורד פוקוס אשר יתחרו מול משפחתיות מסורתיות כגון פולקסווגן גולף וטויוטה קורולה. עם תמחור תחרותי ותיבת הילוכים חדשה אשר משווקת באירופה בהצלחה במשך יותר משנה, מצפה החברה להתגבר על המוניטין הבעייתי שנוצר לפורד פוקוס בדור הקודם.

פורד פוקוס אקטיב X ופורד פוקוס אקטיב טוררפורד פוקוס אקטיב X ופורד פוקוס אקטיב טורר

גרסאות האקטיב של פורד פוקוס מציגות עיצוב חיצוני סולידי עם אלמנטים מעולם השטח, ביניהם קשתות גלגלים וחצאיות צד מושחרות, מוטות נשיאה שחורים על הגג, ומרווח גחון של 163 מ"מ לעומת 133 מ"מ בגרסאות הרגילות. בחזית מותקנות יחידות תאורה מודרניות מסוג LED ושבכה שחורה בעיצוב המזוהה עם המותג. חלקה האחורי של פורד פוקוס מעוצב בסגנון ספורטיבי וכולל פגוש בגימור כסוף ויציאת מפלט כפולה. הדור הרביעי של פורד פוקוס מבוסס על פלטפורמה חדשה הכוללת בסיס גלגלים באורך 2,700 מ"מ. תא המטען בנפח 341 ליטרים בגרסת אקטיב X (האצ'בק) ו- 565 ליטרים בגרסת אקטיב טורר (סטיישן).

פורד פוקוס אקטיב Xפורד פוקוס אקטיב X

תא הנוסעים של פורד פוקוס החדשה לא מתהדר בעיצוב מודרני אך איכות החומרים מצויינת וכך גם הנדסת האנוש. ניתן לשים לב לבורר הילוכים קומפקטי בצורת חוגה אשר מוסיף ייחודיות לתא הנוסעים אך אולי לא יהיה נוח לכל אחד. מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע צף בגודל 8 אינץ' ותומכת בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto.

פורד פוקוס אקטיבפורד פוקוס אקטיב

פורד פוקוס אקטיב תשווק ברמת אבזור אחת הכוללת בין היתר כניסה והתנעה ללא מפתח (Keyless), מערכת Start-Stop, מושבים ספורטיביים עם תמיכה מורחבת ותפירה בצבע כחול, בקרת אקלים מפוצלת ללא פתחי מיזוג אחוריים, משטח טעינה אלחוטי, בלם חניה חשמלי עם פונקציית AutoHold, תאורת אווירה בתא הנוסעים, מצלמת חניה 180 מעלות, שמשות אחוריות כהות, חיישני תאורה וגשם, וחישוקי 17 אינץ'. פריט מעניין הוא בורר מצבי נהיגה הכולל גם שני מצבי שטח.

 פורד פוקוס אקטיב טוררפורד פוקוס אקטיב טורר

בתחום הבטיחות מציגה פורד פוקוס ציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של Euro NCAP ומפרט עשיר הכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת עצירה מלאה וזינוק מעמידה, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, סיוע אקטיבי להתחמקות ממכשול, בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, אורות גבוהים אוטומטיים, ניטור עייפות הנהג, ושש כריות אוויר.

פורד פוקוס אקטיב טוררפורד פוקוס אקטיב טורר

פורד פוקוס אקטיב תשווק בישראל עם יחידת הנעה חזקה ביחס לסגמנט הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 182 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית שתחליף את התיבה הרובוטית הלא מוצלחת של הדור הקודם. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 8.4 שניות באקטיב X או 8.6 שניות באקטיב טורר, וצריכת הדלק הממוצעת בשתי הגרסאות עומדת על 14.2 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

מחירון פורד פוקוס אקטיב 2020:

פורד פוקוס האצ'בק אקטיב X טורבו בנזין 1.5 אוטומטית - 131,900 ₪

פורד פוקוס סטיישן אקטיב טורר טורבו בנזין 1.5 אוטומטית - 135,900 ₪

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

1 תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

  • 1

    בעיית בטיחות קשה בפוקוס 2020 בישראל

    • ערן02/08/20

    לפוקוס 2020 שנמכר בישראל יש בעיית בטיחות קשה. בבלימות חירום, או בירידות תלולות אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים. זה הרכב היחיד בארץ עם בעיה כזו. שלא לדבר כמה זה פוגע באיכות הנהיגה. בעיית הבטיחות בהילוכים קיימת רק בפוקוס שנמכר בישראל. בשווקים אחרים פוקוס אוטומטי נמכר עם ידיות החלפת הילוכים. רק בארץ חתכו את זה, למעט רמת גימור st. רק בארץ אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים, אם נדרש. זוכרים את התאונה הקטלנית לפני מספר שנים, בה משפחה שלמה נהרגה בירידות לטבריה, כי לא הצליחו לבלום, וכנראה עם בעיה בבלמים? אולי היה סיכוי לתוצאה אחרת אם היו מנסים לבלום בסיוע הורדת הילוכים. בפוקוס 2020 בישראל, האפשרות אפילו לא קיימת. אין לנהג יכולת להחליף הילוכים. פורד פינטו - התנהגות פורד ודלק מוטורס מעלה סממנים דומים להתנהגות פורד עם הפינטו. מי שלא מכיר את האירוע, שיעשה גוגל. במקרה של הפינטו פורד הסתירו, מסיבה כלכלית, תקלה קטלנית שהרגה לא מעט אנשים. היה להם יותר זול לשלם פיצויים לנפגעים, מאשר לתקן את התקלה. בפוקוס 2020, פורד ודלק מוטורס החליטו, יתכן שגם כאן מסיבות כלכליות, לחתוך את אפשרות השליטה של הנהג בהילוכים. מי שחס וחלילה בחירום ידרש להורדת הילוכים ידנית, פשוט לא יוכל. אין. מבחינתי זה רכב פסול.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

BYD אטו 2 חשמלי מושק בישראל במחיר 148,99...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

גרסאות חדשות לפורד ברונקו 2026 מושקות בי...

דלק מוטורס, יבואנית פורד לשראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של רכב השטח פורד ברונקו לקראת שנת 2026. בי...

בוריס רוזנר18 נובמבר 2025

אקספנג G6 המעודכן 2026 מושק בישראל...

פריסבי, יבואנית אקספנג לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי החשמלי אקספנג G6 לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב...

בוריס רוזנר17 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu