סיאט אטקה מקבל עיצוב מלוטש ועדכונים טכנולוגיים לאבזור הבידור והבטיחות
סיאט אטקה זוכה למתיחת פנים אשר נועדה להשאירו עדכני ותחרותי מול דגמים צעירים יותר. במסגרת מתיחת הפנים עודכן העיצוב החיצוני הכולל כעת חזית חדשה בדומה לסיאט טראקו, עם שבכה קדמית משושה וגופי תאורת LED מלוכסנים עם חתימת LED בצורת משולש. מאחור בולטים גופי תאורה חדשים בעלי איתות דינמי, ובדומה לטרנד בדגמי הקונצרן מוטבע שם הדגם על דלת תא המטען, כאן בסגנון כתב יד ברוח המותג הצעיר. עוד נרשמו פגושים חדשים וחישוקים ב- 14 עיצובים חדשים לבחירה.
סיאט אטקה 2020
רמת הגימור FR תציע אלמנטים עיצוביים ספורטיביים, ורמת הגימור אקספיריינס מקנה לסיאט אטקה מראה שטח קשוח באמצעות פלסטיקה שחורה מסביב למרכב אשר נועדה לדמות את הגבהת המרכב מהכביש, פגושים קשוחים יותר עם תחתית מושחרת, ומגלש דמוי אלומיניום להעצמת האפקט.
סיאט אטקה 2020
תא הנוסעים משתדרג במערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.25 עד 9.2 אינץ' בהתאם לרמת האבזור, ובלוח מחוונים דיגיטלי (דיגיטל קוקפיט) בגודל 10.25 אינץ'. המערכת מצוידת בתפעול קולי המופעל באמצעות קריאת "הולה" כפולה, קישוריות אינטרנטית e-SIM, וצימוד ל- Apple CarPlay ו- Android Auto. אפליקציה ייעודית תאפשר הצגת נתונים אודות הרכב, כמו גם פתיחתו ונעילתו מרחוק.
סיאט אטקה 2020
אבזור הבטיחות משתדרג גם הוא וכולל כעת את המערכות העדכניות מבית קונצרן הבית, ביניהן בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת במהירות 0-210 קמ"ש ומסונכרנת עם מערכת הניווט, המצלמה הקדמית והרדאר, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז הרכב בנתיב, נעילת דלת בעת זיהוי תנועה חוצה במקביל, התרעה על עייפות הנהג כולל עצירת הרכב במקרה התעלפות, וסייען חניה עם נגרר.
יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי ביחס לדגם הפורש וכוללות מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בספק 110 כ"ס, מנוע טורבו בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס, ומנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.