הדגם הראשון של מותג קופרה זוכה למתיחת פנים תוך שנתיים מאז הצגתו, בהתאם למתיחת הפנים שעבר סיאט אטקה עליו הוא מבוסס
קופרה אטקה הושק בשנת 2018 כדגם עצמאי ראשון של המותג החדש, תוך התבססות כמעט מוחלטת על הקרוסאובר סיאט אטקה. לאחר שבישרנו לכם על מתיחת פנים אותה עבר האח מבית סיאט לאחר ארבע שנות שרות, מגיע תורו של קופרה אטקה לקבל עדכונים טכנולוגיים דומים, בתוספת פלפולים ספורטיביים מבית קופרה.
קופרה אטקה
עדכוני העיצוב החיצוני כוללים שבכה קדמית טרפזית מודגשת יותר, מסגרת בגוון מט, גופי תאורה קדמיים מסוג LED בחתימה משולשת בדומה לליין דגמי סיאט העדכניים, ומאחור גופי תאורה חדשים עם תאורת איתות דינמית. מן הצד בולטים חישוקי 19 אינץ' בעיצוב חדש, ותאורת כניסה בלוגו קופרה. עקב הפגושים החדשים צמח האורך הכללי ב- 10 מ"מ לכדי 4,386 מ"מ.
קופרה אטקה
תא הנוסעים השתדרג טכנולוגית בדומה לסיאט אטקה ומקבל כעת מערכת מולטימדיה עם צג בגודל 9.2 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי (דיגיטל קוקפיט) בגודל 10.25 אינץ', חיווי קולי, קישוריות אינטרנטית e-SIM, וצימוד ל- Apple Car Play ו- Android Auto. עוד שודרג גלגל ההגה הכולל כעת אופציה לפקד התנעה ובורר מצבי נהיגה - אלמנט שמגיע מעולם המרוצים.
קופרה אטקה
אבזור הבטיחות כולל כעת את המערכות העדכניות מבית קונצרן הבית, ביניהן מערכת בקרת שיוט אדפטיבית המסונכרנת עם מערכת ניווט ומצלמה קדמית, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה עם מרכוז הרכב בנתיב, נעילת דלת בעת זיהוי תנועה חוצה במקביל, התרעה על עייפות הנהג כולל עצירת הרכב במקרה התעלפות, וסייען לחניה עם נגרר.
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי וכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים רטובים מסוג DSG. הכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה מתוחכמת המנתחת את תנאי הכביש, מהירותו של כל גלגל וזווית ההיגוי, ובהתאם לכך מחלקת את המומנט בין הגלגלים לקבלת אחיזה מרבית. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 245 קמ"ש. כמו בדגם הפורש, גם כאן נמצא בולמים אדפטיביים DCC, ואופציה למערכת פליטה מבית אקרופוביץ' ומערכת בלימה מבית ברמבו עם צלחות בילום קדמיות בקוטר 370 מ"מ. ההיגוי והמנוע זכו לכיול מעודכן לטובת תגובות חדות יותר.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.