פולקסווגן טיגואן מקבל עיצוב רענן, גרסת ביצועים R עם 320 כ"ס וגרסת פלאג-אין הייבריד המציעה טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ
פולקסווגן טיגואן החדש 2020 זוכה למתיחת פנים אשר נועדה לרענן את עיצובו לשנים הקרובות ומוסיפה שלל חידושים טכנולוגיים המוטמעים באופן רוחבי בליין דגמי הקונצרן. העיצוב מישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים ומציג שבכה קדמית עם פסי כרום רוחביים וגופי תאורה עם חתימת LED אליה נחשפנו בפולקסווגן גולף 2020 החדשה. כמו כן בולטים פגושים וחישוקים בעיצוב חדש.
פולקסווגן טיגואן
תא הנוסעים מקבל את מערכת המולטימדיה החדשה של הקונצרן המכונה MIB3 וכוללת חיבור אינטרנטי עם eSIM, צימוד לסמארטפון, ומסך מגע בגודל 8 או 9.2 אינץ' בהתאם לרמת האבזור. לוח המחוונים הדיגיטלי עודכן גם הוא לגרסה החדשה של היצרנית. העדכונים ממשיכים בשקעי USB טייפ C, סידור פקדים עדכני למערכת בקרת האקלים, תאורת אווירה עם 15 גוונים לבחירה, וגלגל הגה חדש עם אופציה למשטחי מגע.
פולקסווגן טיגואן
אבזור הבטיחות בפולקסווגן טיגואן החדש 2020 כולל כעת גם את מערכת Travel Assist המאפשרות נהיגה סמי-אוטונומית עם זחילה בפקקים ובלימה אוטונומית הפועלת עד 210 קמ"ש. מערכת זו עושה שימוש במצלמה הקדמית ומסונכרנת עם מערכת הניווט.
פולקסווגן טיגואן
במסגרת מתיחת הפנים זוכה פולקסווגן טיגואן לשתי יחידות הנעה חדשות ומעניינות. גרסת הביצועים המסומנת באות R בדומה לשאר גרסאות הקצה של המותג, חמושה במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 320 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים רטובים. הכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה 4MOTION מתוחכמת המנתחת את תנאי הכביש, מהירותו של כל גלגל וזווית ההיגוי, ומחלקת את המומנט בין הגלגלים לקבלת אחיזה מרבית. תאוצה 0-100 קמ"ש בגרסה זו אורכת כ- 4.9 שניות. בנוסף ליחידת ההנעה הספורטיבית, כוללת גרסת R גם היגוי חד יותר, בולמים אדפטיביים DCC עם אופציה להנמכת מרכב של 10 מ"מ, ומערכת בלימה ספורטיבית עם צלחות קדמיות בקוטר 370 מ"מ.
גרסה נוספת המכונה eHybrid מציגה יחידת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד המוכרת משלל דגמי הקונצרן בעלת טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ. המערכת משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק 114 כ"ס וסוללה בקיבולת 13 קוט"ש. ההספק המשולב עומד על 245 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ בדומה לקופרה לאון וסקודה אוקטביה RS החדשות. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.
כמו כן, ימשיך שיווקן של יחידות ה- TSI בנפח 1.5 ו- 2.0 ליטרים בשלל גרסאותיהן.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.